2008年1月4日星期五

超合金魂 GX-36 傳說巨神 伊廸安







踏入2008既第一篇玩物喪誌 - 傳說巨神伊廸安.其實自己也是在上月才買,當時係TD度有網友話北角肥趣做緊折扣,即彭彭聲去啦!!去到得番最後一盒,都算啦!!照俾錢!!點知一開盒個心即涼左一截,因個頭凹左少少!!正同個sales你眼望我眼之際,個sales主動同我講話試下同代理問下可吾可以換啦!!結果兩日後收到電話,話換左叫我去攞返!!去到見真係成個靚仔哂!!係呢度我要再一次thank果個sales哥哥,今時今日賣玩具有呢D服務真係要一讚!!

Box Art & Packing







回説玩具本身,絶對係現時超合金魂系列中最重,最大,含合金成份最多的一隻!!毎部Mecha又可作二段變形,可以話値回票價!!

A Mecha













B Mecha













C Mecha













淨係玩三機變形都有排玩!!







合體!!










不得不讚Bandai真的在合體上花了不少心思.兩邊小翼合上就能扣住整個上身,而且機身上有不少細紋,令本體更加細緻,不致太過單調!!活動能力尚算不俗,下身更有特別關節令其可作出坐下的姿勢!!
















武器有 :

1) Black Hole Cannon




2) Ideon Sword







3) Ideon Gun (飛行形態)




Connect!!




Fire!!




用作抬着Ideon Sword的座亦十分精美!!




隨盒更有機械人,戰機及坦克車!!






1 則留言:

  1. 雖然好正, 不過港澳都係死貨....
    [版主回覆01/05/2008 16:46:00]只怪其人氣不夠.......

    回覆刪除