2008年1月25日星期五

S.I.C. Vol.40 Agito & Machine Tornador

2003年推出 Vol.19 Agito,相隔四年,重新remake,推出SIC最新作 : [S.I.C.Vol.40 – Masked Rider Agito & Machine Tornador].







Box Art & Packing







先説Agito[阿極陀]本身,素體構造與外觀造型均被大改.關節上採用類似[Movie Realization]的可動構造,四肢活動範圍大幅提升.造型上的改變,如身上的細紋及頭部外型,亦凸顯阿極陀[]的形象.佩件方面有三對手及使出rider kick時角的展開的面部交換部件.








































電單車Tornador [龍捲風號],則以8為藍圖,強化車身上detail,誇張改動車身兩側,加大尾座及排氣喉,輪胎更加入類似龍鱗的胎紋,造型上加強[]的要素.而車身亦比預期多金屬部件,都幾墜手.















至於轉變成滑翔模式方面,則運用裝插方法,但不是太實,比較容易鬆脱.而後座向後移動便會露出給阿極陀站立的踏,但同樣問題,站得不是太穩.
















整體上本作亦算是滿意之作,比較失望就是阿極陀站在車上不穩,經常跌,很難才影到張滑翔模式啊!!


2 則留言:

  1. 今個月無錢入, 2月先!
    [版主回覆01/26/2008 11:29:00]買時小心D揀,因QC麻麻地!!

    回覆刪除
  2. 好似賣得好神秘 wor, 又唔擺出黎又唔寫 price, 係咪訂左先有架?
    [版主回覆01/26/2008 21:38:00]前兩日可能少貨D,今日應該好多地方有得賣!!

    回覆刪除