2008年1月6日星期日

MASTER PIECE MP-5 麥加登





近日見再販個價真係好吸引,所以都係忍吾住,入左!!

Box Art & Packing










外型方面,成個火柴人咁!!至於活動能力方面,就更加吾洗講,係絶對不合格!!由其係對手!咁呢隻野係咪毫無優點又吾係既,咪就係個變型囉!!老實講,真係要佩服班設計人員可以想出如此複習的變型過程.第一次變型時,睇住本説明書跟住變,都用左差吾多成個鐘!!










武器有 : FUSION CANNON







ENERGY MACE







LASER DAGGER







BLASTER




KREMZEEK




GUN MODE







好多人都話支槍吾成比例,好大支!!但如果真係跟返比例黎做,到時又可能話[セ個機械人咁細粒架!!]講真而家個SIZE幾好丫!!起碼拍埋去MP文度,大家咁高咁大先啦!!

2 則留言:

  1. 好易生銹! 我果隻腳板以經生銹!
    [版主回覆01/08/2008 20:09:00]係囉!!隻腳好易氧化

    回覆刪除
  2. 我覺得呢件唔掂囉................ 變形太複雜, 玩得唔暢快, 易玩爛要就住扭........設計員係design得好, 但冇考慮玩家心情.......。
    [版主回覆08/09/2012 11:53:22]冇呀!!太貴喇....
    [金城KamShing回覆08/09/2012 00:35:19]你有冇買 MP-10 新版柯柏文 ?
    [版主回覆08/08/2012 14:54:41]寄望出新Ver!!(老文都出左咁多ver,都未輪到麥sir....)

    回覆刪除