2009年4月11日星期六

復活節假的第二日

因為尋日去迪士尼玩到個人好,所以今日差唔多成十二點先出青衣城食野兼換遊戲券(阿女話等埋聽日同表妹一齊先去跳彈彈床喎!!),而今日我地我地個目的地,就係自從上一次去完之後阿女已經間唔中就問幾時可以再去,加上表姐又未去過既 - 馬灣!!





對兩位小公主黎講,有個沙灘堆吓沙已經可以玩足半日,所以我同Ava都好悠閑,坐係張沙灘席,吹吓海風,幾舒服!!







玩完沙,我地就上馬灣公園.原本諗住玩返上次玩過玩既縄網陣,點知要星期日先開,無得玩!!咁唯有周圍行吓影吓相啦!!








玩完返黎就做返少少正經野,就係去屋企樓下間補習社試下上英文堂.不過阿女同表姐都異口同聲話個Miss麻麻地.



夜晩食飽飯落埋格,就去鐵皮屋買宵夜食,仲見到一樣好特別野,就係呢隻吹波糖,白色係呍呢拿味,吹完會自動變硬,幾得意架!!







沒有留言:

發佈留言