2009年4月1日星期三

MEDICOM RAH – 超級撒亞人 孫悟空


又是一份遲來的報告.因市面上没其他龍珠1/6 Figure可和Medicom作比較,加上一早就落了訂,雖然明知有爆胸危機(幸好之前果隻危機仲未出現),但既然係龍珠Fans,亦只好逆來順受吧!!


Box Art & Packing




論面相Medicom真係造得十分出色,頭髪雖然由原先官圖的金黄變成現時的淡黄色,但細看下其實淡黄中亦帶有少許漸變金色,算叫做可以接受既!!






Body同之前隻悟空一樣. 所以同樣自行加粗了大腿.替換手則多了一隻能重現「瞬間移動」的右手.至於個胸,就好似比之前大左少少,搞到條腰好似好幼咁,但只要大家看回漫畫上的造形,不難發現悟空的身形其實真係同現時Medicom造出來的差不多,只是因為實物化後,大家才覺得有少少不合比例(好像有點自圓其説).











撇除爆胸因素,其實Medicom都算叫做交足功課,至少我覺得好過剛剛出的RX…..



5 則留言:

  1. 好靚,但係好貴!
    [版主回覆04/02/2009 00:07:00]我覺得隻超西靚過普通版

    回覆刪除
  2. 如果有機會,都想買悟飯.(如果係超西2就仲靚)
    [版主回覆04/02/2009 09:20:00]遲D出既悟飯係VCD系列,只能作有限度活動,真係要諗諗....我就返而想Medicom出比達!!

    回覆刪除
  3. 可是,
    如果到時候真的 "爆了" ...
    那怎麼辦...?
    [版主回覆04/05/2009 09:23:00]而家我都係放返入盒希望壽命會長一D啦!!諗返起以前有幾隻12吋: X,強人,五勇士等都出現溶衫情況.真係無哂辨法

    回覆刪除
  4. 我也很害怕 "溶膠" 這個問題,
    所以決定 "斬腳趾, 避沙蟲..." ,
    以後儘量 (希望啦...) 都唔會買有皮類成份的 figure 了...
    [版主回覆04/06/2009 14:14:00]其實自溶衫事件後,自己已少買左Medicom既産品,諗住今次無事啦!!點知又出現爆胸情況......亦因為咁,眼見魔童出現跳樓價,我都無乜意欲入手......

    回覆刪除
  5. wow I didn't know that you're also a 1/6 collector...
    If you like classic cartoon characters, Captain Harlock would be a good choice; you may wait till a slight price drop in near future. 
    [版主回覆04/27/2009 18:03:00]經過以前溶衫事件後,加上Medicom經常出Ver 2.0, DX版既呃錢行為,而家真係買少好多啦!!

    回覆刪除