2009年4月7日星期二

Macross F VF100's - VF-25F 早乙女機


雖然是近日才正式開始睇Macross F,但已經有小小中毒跡像了.而關於此動畫之玩物,攻勢亦開始越來越猛烈!!自己最想入既都係早乙女同隊長機,DX合金一直未出手係因為想等埋連有pack,至於模型又不作考慮,所以就買這盒VF100's系列止一止心癮先.


Box Art & Packing





作為此新系列的第一彈, 比例屬1/100,用料為ABS樹脂膠.先介紹Battroid Mode,不論造功,上色及Detail位都十分令人滿意.





活動能力方面,因為變形關係,原先關節位是有點鬆,但正如Hathaway兄所言,用上AA膠後改善不少,balljoint可動性十分強.




配件方面合共有四對替換手,槍兩把及一柄匕首. 變形方面,一早便知要靠拆件換件,所以有哂心理準備.亦因如此,玩落反而没想像中,只要變形時小心處理一些較小部件便可.



Gerwalk Mode – 因重心向前,加上要解開扣着機身的大腿小部件,令其比較難站穩,很容易便變成八字脚,令此模式失色不少.






收起雙手,發軟蹄的情況會有所改善.





Fighter Mode – 手脚均互相扣着,十分實淨.雖然起落架亦需要靠換件,但在三種模式中,最令人滿意一定是戰機了!!









正所謂「將價就貨」,所以我對VF100's没要求太多,有得玩齊三種mode已足.要玩完全變形,我會等DX合金連pack Box set先出手,所以六月盒VF-25SFull Armor已一早落訂了!!



1 則留言:

  1. 笨大超cheap! Fastpack唔係分開賣架!
    [版主回覆04/08/2009 16:31:00]仲話部機會有改良地方,Bandai擺明要我地買多盒啦!!

    回覆刪除