2009年4月27日星期一

C3 in Hong Kong 收獲 + 去後感

今次收獲如下 :


入場特典 – Devilrobots To-Fu Man 豆腐人



四十蚊抽一次One Piece一番賞,中左狙擊王.



其餘係用左十蚊夾左閃光高達(遲些補上report),免費送既真三國無双Online.至於本龍之子場刊則有齊由60年代至現今既作品簡介,!!



總結 : 今次係第一次移師到香港搞C3,可能日本方面係想看市場反應,規模算是比較細的,除左最大既Bandai及角川外,其他參展商應該均屬探路性質(不少是日本職員呢),但當中亦有少部份是重視香港市場(Max Factory老細及淺井真紀昨日便在會場).另外展覧品及動畫新作既宣傳介紹可謂廖廖可數,有些攤位甚至乜都無(Hal Film MakerProdction I.G.只放部電視機播放宣傳片便算數),真係覺得有少少過份……不過始終叫做香港C3既第一次,雖然整體個event都係麻麻地,但總算係有一個開始,期望來年可以繼續,搞得越來越有聲有色!!


1 則留言:

  1. Max....我偶像!
    [版主回覆04/27/2009 11:51:00]可恨當日手上無盒陽子,唔係一定找淺井真紀簽返個名...

    回覆刪除