2009年4月11日星期六

復活節假的第一日

假期第一日,我地一早就諗好左節目:就係入迪士尼玩!!(對上一次去已經係年半前)我地大約十一點入場,一入門囗原本諗住同Mickey & Minnie影相,點知話要排一個鐘喎!!阿女同表姐聽到即刻話唔排要去玩,咁唯有擺完個星級徽章即刻去玩囉!!



照慣例第一樣玩一定係巴斯光年,今次阿女勁左好多!!平時攞開L-1既竟然攞到L-3,仲高分過表姐添!!然後就去玩Space Mountain, 阿女同表姐已經唔係第一次玩仲話一D都唔驚添(之前同舅父仔去已經玩過),反而我同Ava就係第一次玩.至於最後邊個最驚青,大家睇相啦!!哈哈!!




到排馳車天地(係香港係第一次玩)竟然發生機件故障要暫停,好彩唔係停左好耐,但係點解可以成日撞車呢??同小欣Leo會合後就玩UFO地帶幸會史迪仔,計返竟然可以未到兩點前就已經玩哂成個明日世界喎!!




玩完一輪都係時候同卡通人物影相留念.有岩哂兩位靚女既Marie同主角Mickey,都算叫交左功課喇!!








食完個Lunch,睇埋巡遊,就去睇我地一直想睇好耐既Golden Mickey,真係好好睇!!睇完三個細路仲係門口分彩帶添!!






再行去玩小小世界,已經開始日落了.




途經城堡,先到諗起入左黎咁耐仲未影相喎!!




再過探險世界去坐木筏上泰山樹屋,回程時同個職員玩遊戲仲送左好多貼紙添!!





最後玩埋河流之旅,睇埋3D,Winnie the Poon同煙花先至走.其實今日唔算太多人,好多遊戲最多都係排半個鐘就有得玩,比起上次算叫做玩左好多野喇,抵哂!!





沒有留言:

發佈留言