2009年4月25日星期六

C3 in Hong Kong 動漫篇

雖然係TD度大部份人都評價話C3無野睇,但話哂都叫做香港既第一次,點都要支持吓!!於是今日一早就約埋Wilson十一點鐘準時入場.



Sunrise – 展出45部作品既宣傳海報縮細版,Blue-ray disc,高達年表.另外因無記就黎做魯魯修,所以都展出少量玩物作宣傳.









Satelight – 集中展出Macross F設定原畫及海報,仲有人形紙牌.至於本娘娘File 1就要成兩舊水,而且都幾薄吓,所以無買到!!








TMS – 星矢方面,竟然將上年動漫展個攤位完整無缺咁再一次重現,連入面賣既野,原畫都係一樣,…..至於神話方面,只展出已發售産品,剛過去既魂nation 2009未出展品一律欠奉,所以只影了張超像就算了….真失望!!







至於Lost Canvas方面則放映宣傳片及有設定資料.






TV Tokyo – 展出現時無記播緊既藍龍原畫.





其實仲有其他參展商如角川等,但自己唔係咁好,所以無影到,part介紹玩物篇.


1 則留言:

  1. 入面大唔大架= =?
     
    [版主回覆04/25/2009 22:54:00]頗細!!大約只有上年動漫節既一半

    回覆刪除