2009年8月18日星期二

北海道之旅2009 Day 1


今次係第一次去北海道,加上已經相隔兩年去日本,所以心情特別興奮!!而今次除左我地一家三口加埋表姐外,仲多左個神秘嘉賓,就係阿媽,即係嫲嫲!!我地報左東瀛遊,五日四夜,15號去,19號返.


715


行程 : 香港機場 ~ 直航札幌新千歳機場 ~ 拉麵橫町 ~ 京王酒店


朝早7點半就要去到機場集合,今次個團有31,算幾多人!!俾領隊搞好哂D手續,寄埋行李就入!!



阿女毎年一次入機場都要影返呢張相黎留念吓!!



班機940分出發,係大家樂食完個早餐,去埋洗手間,搞吓搞吓竟然搞到925分最後召集先至黎登機!!坐大約五個幾鐘頭機(期間睇左套春麗外傳,Ava就睇游龍戲鳳,仲睇到又喊又笑添!!),終於係當地時間大約330分到達札幌新千歳機場.




未出發時已睇天氣報告話第一日係落雨,果然好準!!而且都幾涼吓,20.攞完行李,諗住可以即時起程啦….點知等左成半個鐘架旅遊巴先黎,睇住其他團走哂,得返我地呢團等真係有少少慶慶地!!



經過一個鐘頭車程,終於黎到札幌市中心.領隊先教我地點由拉麵横町行去狸小路,好等我地食完拉麵可以去行一陣.因為間拉麵店都幾細吓,所以要分兩組人入去,我地係第一組,揀左味噌同麵豉湯底,再加多兩客餃子,超好味呀!!








食完麵就過去狸小路行左陣,9點就返酒店.第一晩我地住京王,間房都OK大架!!之後落便利店買少少宵夜,就結束我地第一日行程喇!!




3 則留言:

  1. 名:SHION EN
    ID:UM4C8D
    [版主回覆08/19/2009 09:12:00]我個名:Angus,HR12,ID要check check先知.剛剛知自己有兩個friend都玩緊,大家已互add,加埋你就剛好成團,Yeah!!今晩add你!!

    回覆刪除
  2. 問下先:tea同jj係團友??有無興趣打法米通event??我一個人打唔掂.同場龍增角爆鎚
    [版主回覆08/20/2009 20:46:00]係呀!!tea同jj係團友!!

    回覆刪除
  3. 原來我將「同場角龍加爆鎚」打左「同場龍增角爆鎚」
    你個女鍾唔鍾意玩mini game,我買左隻多羅貓同小鬼玩,都幾好玩
    [版主回覆08/20/2009 22:04:00]都鍾意架!!等我留意吓先!!

    回覆刪除