2009年8月16日星期日

阿女@新城市廣場

停左一個星期冇寫blog,皆因考試兼晩晩屠龍!!尋日終於考完試,加上要去拜姑婆,所以就去沙田喇!!係沙田火車站,終於可以同阿女試吓呢樽一扭會結冰既可樂!!方法係先飲一啖,扭返個蓋,最好倒轉個樽一下,會多冰D架!!黎得沙田當然要坐埋船先走喇!!最後我地仲專登試埋今日第一日通車既南線,由紅磡站轉去南昌黎返屋企添!!





3 則留言:

  1. 考試兼晩晩屠龍---我都係XD,我明天才考完. 峰山龍好好玩.
    [版主回覆08/17/2009 19:32:00]忍唔到手

    回覆刪除
  2. 你有無團友?我今代無人同我玩,係間唔中有一兩個日本人入我房一齊玩.
    [版主回覆08/18/2009 09:17:00]我都係同你一樣.....所以升HR都特別慢,而家先HR10,我平時11點後先開始玩,你係乜ID??我想add你呀!!

    回覆刪除
  3. 11點後先開始玩--0岩我呀,10點前要比仔玩.
    我hr15,洗緊燈漁,15分鐘一隻1000hrp
    id我今晚考完試,開機睇下先知
    [版主回覆08/18/2009 17:17:00]等你 我都想洗燈漁黎整太刀!!

    回覆刪除