2009年8月25日星期二

北海道之旅2009 Day 3

717


行程 : 支笏湖 ~ 小樽 ~ 狸小路 ~ 菓子王國温泉城


經過尋晩浸完温泉,加上一起身就見到個無敵大海景,真係人都醒神D!!係酒店食完早餐便開始我地第三日行程.



第一站係 - 支笏湖,位於千歳市,長年不結冰,係日本第二深湖.今日天氣好好,真係湖光山色.







因為係呢度淨係得個湖睇,所以逗留大約45分鐘就離開,去第二站 - 小樽!!



一到達小樽,領隊先帶我地到小樽オルゴール堂.呢間出哂名賣玻璃水晶及音樂盒,入面D音樂盒真係睇到你花多眼亂!!






之後係自由時間.我地先帶阿女同表姐去北一硝子三号館期待以久既六段雪糕,呢款500円既軟雪糕,毎層都唔同味,由上至下既味道分別係哈蜜瓜,朱古力,抹茶,草莓,牛奶,栗子.而我兩公婆就叫左杯雪糕咖啡,兩樣都咁好味!!





雖然六花亭既士多啤梨頗出名,但我地就覺得太甜,所以買到.跟住過隔離間北菓樓,買我好鍾意食既妖精の森!!




跟住我地再過銀の鐘一号館,嘆返杯咖啡,老實講杯咖啡同件蛋糕味道真係好一般,其主要目的當然係為左個Hello Kitty杯啦!!



幾鍾意小呢處地方,周圍D建築物都好有特色!!最後我地影吓相,逗留大約兩個鐘頭度就去食晏晝飯!!





今次又係去酒店食自助餐,但呢間Grand Park既食物款色比較少,勝在環境好,望出去又係一片無敵大海景!!




食飽飽後我地先至去埋出名既小樽運河,和冬天一片雪景比較,現在雖然少了一份白色浪漫,但在夏日下,從淺草橋上欣賞充滿浪漫懷舊既景色,亦有另一番味道呢!!








離開小樽,我地到達今次旅行唯―可以俾我地瘋狂shopping既地 - 狸小路.領隊先帶我地到一間有九折既小店度買白の戀人等手信,係呢個時候我亦開始自己一個人行,去尋找玩物店.(詳情請睇返我之前寫既番外篇-尋找狸小路的玩物店).




行到咁上下,係拑公仔既時候撞返Ava,跟手火速帶去丸井今井既agnes b專門店,仲話咁快就揀到三個袋,原本加埋要20,000,但而家埋單12,000円,即港紙一千蚊都唔洗,點解??話説我以前做野間日本公司,有個日本人老細送左8,000円既三越coupon俾我,諗返起大大話話都keep左成六七年,Ava話今次無論如何都一定要用埋,結果用左coupon,退埋税咪咁平囉!!



瘋狂shopping完我地就返酒店,今晩住係菓子王國温泉城.領隊仲話我地好好彩,連續兩晩都住係度,唔洗搬酒店!!今晩晩餐係酒店内食自助餐,都幾多野食架,又長脚蟹又帶子,!!




食飽飽後又係時候去浸返個温泉舒服吓!!最後食埋個貴價宵夜:牧丹蝦同馬糞海膽,第三日行程就此結束!!





沒有留言:

發佈留言