2009年9月16日星期三

山口式 - 超銀河紅蓮螺巖

朋友的心願烙印在我身上,


把無限的黑暗化為光芒,


天上天下,一機當神,


超銀河紅蓮螺巖!!



25話中,因奇坦之犧牲,大紅蓮團才得以脱險,更因螺旋力的爆發,使方舟紅的能量暴增,變形成為超銀河紅蓮螺巖.


Box Art & Packing





作為天元突破在山口式上的最後一員,這盒超銀河紅蓮螺巖絶對沒令人失望,QC及上色均表現出色.




胸前的大眼鏡為透明部件,脱下可清楚看見方舟紅蓮的船頭.





配件有三對替換手,拆下雙肩鑽頭的替換部件.武器有換成鑽頭手指的右手及大迴力鏢,比起上次方舟紅蓮螺巖豐富.



必殺有 - 右手手指換成鑽頭,威力足以一手就揸爆宇宙戰艦Ashtanga.




紅蓮迴力鏢 - 超銀河大切斷






超銀河巨鑽爆擊






山口式推出的天元突破系列實在十分出色,價錢平之餘可玩性亦十分高!!同時亦令我重拾玩山口式的信心,所以近日推出既兩隻Getter亦已即時入手,遲些再和大家分享吧!!



5 則留言:

  1. 好有型!!
    [版主回覆09/18/2009 09:11:00]近兩隻山口天元的確好正,難怪現時被人炒個價炒到上天!!

    回覆刪除
  2. 睇唔到你個留言,今晚仲打唔打海賊同煌黑??
    [版主回覆09/19/2009 09:32:00]我上到六星喇!!今晩打當然無問題啦!!

    回覆刪除
  3. 今晚最後兩場好攪鬼.
    s果把太刀,完全信唔過我同另一支鎚.
    條龍麻緊走去兩支鎚旁放爆彈orz.正常麻3次已經可以全爆角.就係比佢攪攪差d爆唔切.
     
    [版主回覆09/20/2009 09:13:00]真係好彩爆得切!!尋晩終於可以打到翼膜,good!! 天角到而家都仲係得一隻,唉......

    回覆刪除
  4. 爆角,翼,最好有咁0既組合,2弩(麻,擴2),2搥. 合拍可以5分內一場角,翼全爆. 我同3個日本人打過,2鎚,一弩,一麻太.只要條龍麻第一次一定會. 暈->麻->暈->麻->暈->全爆+斷尾,最快6:36打完,最慢都10分內. 其實你搵一齊自己人,唔會攪亂檔,就算唔跟樓上d武器組合,我都有信心10-12分一場.
    [版主回覆09/21/2009 09:16:00]試過一次打左差唔多半個鐘,打到白水都飲哂.....

    回覆刪除
  5. 星期一晚同jj打左次,11定12分打完
    [版主回覆09/22/2009 19:07:00]快喎

    回覆刪除