2009年9月26日星期六

PSP go 試玩後感

今日行過旺角街頭,驚見有PSP go既試玩promotion,作為機迷既我黎講,吸引力絶對比揸機既姐姐仔大!!



正如宣傳口號所講「輕薄小巧」,部PSP go和UMD版及NDS Lite比真係輕左好多.當然衆所周知size及畫面亦比UMD版細啦!!



畫質方面的確比3000機靚和鮮艷!!淨係睇第一張相,係日光下阿姐姐仔揸住部機,影出黎個畫面都仲係咁靚就知有幾勁啦!!至於部機一推開便進入menu,合返埋就會自動進入待機clock mode.



跟住講手感,如果淨係用冬菇掣或十字掣是但一樣,就真係冇乜問題,感覺幾好!!但如果要玩如MHP般要兩掣兼用既game的話,我諗我會用返舊機玩算!!因為個設計真係好唔就手,試玩五分鐘我刻意兩掣同按,發覺個手形有D似你做個OK手勢咁.你試吓姆指食指同時咁郁動就知有幾困難,唔好忘記仲要用隻中指按L掣,真係隨時玩到手抽筋......



從討論區得知美版機已偷跑,開價$1998,至於行機則10月1日開售,定價$1899.講真我對呢部機個前景真係唔係咁樂觀!!機價貴,DL game價錢亦只是平UMD少少,加上手感亦不見得好,實在冇一樣吸引到一班舊機主去換機,至於可以吸納到幾多新機主,呢樣真係要拭目以待.但如果有得比我揀,我會買3006機或者傳聞中將推出既4000機,都一定唔會買呢部PSP go囉!!



沒有留言:

發佈留言