2009年9月23日星期三

山口式 - Neo Getter 1


山口式好像很喜歡出Getter系列,之前已出了六隻(未計特別版),今個月又出兩隻,今次就先介紹OVA「真三一萬能俠 VS Neo三一萬能俠」中登場的機體,由一文字號駕駛的Neo Getter-1.


Box Art & Packing





今次在上色方面keep住了之前天元突破系列既高水準,QC方面我今次就真係中哂招,竟然出現兩隻左脚脚板,可悪啊!!





Getter Dragon相比,Neo Getter-1的賣點絶對是配備了大量配件,可玩性十分.替換手有六對,兩隻配合使出Chain Knucle的拳頭及手掌.兩種爆風,膠制鐵錬,及各式武器.



各式武器包括:板形機鎗




匕首可收納腰後,在山口式上是比較小有的設計,但要注意把匕首會好容易花.




飛彈巧妙地運用balljoint便能收藏於背包,値得一讚.




Chain Knucle配合爆風非常有動感,但小心鐵錬比較幼身,有扭斷的危機.




Plasma Thunder則用上透明部件.





間唔中便見有人買山口式遇上相同手脚既個案,但估不到今次出現在自己身上,睇怕下次買時真係要睇清睇楚



7 則留言:

  1. 呢隻三一真係好型...等個價再低d時真係要入番隻
    [版主回覆09/24/2009 09:13:00]呢隻咁多野玩,真係買得過架!!

    回覆刪除
  2. 放棄左山口! 只係隻超獸......
    [版主回覆09/24/2009 11:22:00]隻超獸我都應該會入

    回覆刪除
  3. 近來話我果邊有工程,所以成日斷線. 應該近排都好難一齊玩. 今朝3小時打得兩場orz
    [版主回覆09/24/2009 20:01:00]怪唔得近排少見你啦!!3小時打得兩場真係斷得好緊要喎

    回覆刪除
  4. 呢隻相比起一齊出果隻三一真係出得好靚~ 細緻位多件又多,不過已經無玩山口了~所以慳番!
    [版主回覆09/25/2009 13:37:00]和Getter Dragon比,呢隻真係好玩好多!!

    回覆刪除
  5. 右幾正喎!!
    [版主回覆09/25/2009 17:49:00]自從山口式轉新packing後,感覺上係好玩過以前

    回覆刪除
  6. 很不錯~
    有點點...點點既購買衝動~
    [版主回覆09/26/2009 09:29:00]魔鬼mode啓動「買啦!!買啦!!」

    回覆刪除
  7. 以受歡迎程度,當然不及新三一,但設計及可玩性再加超多parts,唔錯。呢個case似之前嘅三一,三號做得好好,但那及一號受觀迎?我之前有晒一至三號,而家賣走晒囉。 2隻左腳,慘呀,我第時買都要留意一下先得囉。
    [版主回覆10/30/2009 00:08:00]2隻左腳係我眼大睇過籠 要check既話應該好易睇到........

    回覆刪除