2009年9月20日星期日

魂shop限定-S.I.C.異魔神 NEGATAROS (黑桃子)


雖然一早就知呢盒shop限定係呃錢居多,既然早前已入紫電王,當然要入埋隻桃啦!!


Box Art & Packing




在第二輯劇場版「幪面超人電王 & Kiva Climax刑事」登場的歹角.SIC化後的黑桃子外形和原著差不多,頭上牛角及雙手的刺尖均特顯其邪惡造型.但今次上色可以話認真麻麻,紅色部份有頗多出界.QC又係麻麻,我買時開的第一盒便有一大點脱油出現在右邊面,幸好有得開過第二盒,才不用捱sad.





因為骨架是用回之前的電王系列,所以活動能力和桃塔羅斯一樣.




配件有三對替換手及其配刀.







玩吓對決先.




呢對限定組合真係哂邪惡,殺到我一頸血!!下一隻超電王就只係送你一對翼,真係要諗一諗入唔入好……



6 則留言:

  1. 我連 紫電都入唔到, giveup...
    [版主回覆09/21/2009 11:28:00]香港呢邊大把貨,而且個價比初出時已回落,諗得過架!!

    回覆刪除
  2. 個造型好殺
    [版主回覆09/22/2009 00:01:00]夠 哂邪惡

    回覆刪除
  3. 限定都可以開盒 Check...?
    [版主回覆09/26/2009 09:27:00]我係賊船買.其實未開前已講明有花都無得換,但果盒真係脱色得好嚴重,好似生左粒大暗瘡係面上咁,連個sales都話不能接受,所以先至有得換!!

    回覆刪除
  4. 有得開盒檢查真好,是不是只有船才可開?因我第二間訂了 Kivia帝皇,唔知是不是到時也可要求開盒驗貨?
    [版主回覆09/27/2009 15:22:00]我係賊船毎次都一定開盒,上次隻紫電都有!!

    回覆刪除
  5. 我想問肩甲及大腿甲有冇格仔狀界紋? 因我上網bid果隻開左有.好怪...
    [版主回覆04/29/2011 23:43:00]係有少量刻紋的

    回覆刪除
  6. 左肩甲及右大腿甲?
    [版主回覆04/30/2011 00:55:00]我果隻其實兩邊都有,D界紋亦唔算太過明顯

    回覆刪除