2009年9月29日星期二

山口式 - Getter Dragon


前篇介紹完Neo Getter 1,今篇介紹埋同期推出的Getter Dragon.OVA「真三一萬能俠・世界最終之日」第一話中登場既量産形機.想當年此話一播,Getter vs Getter的情節帶給fans無比震撼,到現在重看仍感非常熱血呢!!


Box Art & Packing





上色及QC不俗.黑色滲線亦處理得幾好,唯獨雙眼滲線比較粗,自己第一眼望落去的感覺是有點似小丑化妝.






配件有替換手三對,射出Getter Beam的替換,Getter Wing,斧頭一對,可轉動雙斧及地上火花.



Getter Wing只需安放在肩後便可,而且十分穩陣.




把玩斧頭時小心一點,斧頭刺非常拮手.





雙斧配插上底座便可轉動,重現絶招 - 三一飛斧!!




必殺 - Getter Beam!!



配合地上火花能増加視覺效果.




雖然以可玩性計Getter Dragon是比Neo Getter 1遜色,但在我心目中,紅色的Getter才是皇道呢!!



3 則留言:

  1. 未有時間去買...
    有時候行過又唔記得買...唉...
    [版主回覆09/30/2009 14:22:00]大把貨,慢慢來!!

    回覆刪除
  2. 呢隻真係幾靚喎
    [版主回覆10/01/2009 08:36:00]黎緊隻超合金魂我都好有興趣啊

    回覆刪除
  3. 嘩!!!好靚仔呀,我之前忍手唔買,而家出面好似無咩貨啦~~ 我係三一粉絲,但之前的三一一號嘅山口式QC勁差,只買咗黑三一山口式同黑三一合金,嚟緊嘅新三一合金好有興趣,十五十六。
    [版主回覆10/30/2009 00:06:00]呢隻係信和應該仲有,試吓去找找!! 至於下個月隻超合金魂,係魂show見過實物後有少少失望......

    回覆刪除