2010年8月1日星期日

動漫節2010 - 聖鬥士星矢篇

今年動漫節東映星矢Counter比往年細左好多,這塊車田正美先生的親筆簽名畫是抽奬禮物,很想要呢!!






老老實實這個1:1星矢人像唔多似,仲令我聯想到好似係大陸公園放果D老番公仔咁...




ES合金竟然染指聖鬥士,老實講我不大看好.連之前公佈既三一萬能俠,天威同哥頓都無了期延期,就算俾你approval左個licence,睇怕等到2012都未必出到.













由一間名為Kids Logic所發行的新系列「宇宙燃燒」,原形師是Ray Wong,人形不可動,地台可發光,純擺設之用.










跟住入Bandai展館,這個十二宮擺陣,製作認真,毎一個細細宮殿,都係跟返設定一樣!!







新的再販黄金聖衣計劃,集齊兩個盒邊印花加錢,可換前教皇,和前作比較,特別在多了白袍及頸巾.







TV版阿瞬,都唔係好差....(自我安慰中....)







還欠雙魚冥衣就齊人了.




真係俾頑童老細講中,假人馬真係有行貨,好彩之前未落訂,而家唔洗捱貴貨!!










最後係有幸見到現正連載中的「聖鬥士星矢 冥王神話」作畫家 - 手代木史織小姐.







4 則留言:

  1. 呀Ray Wong 果d 同之前 Bandai 果d Q版有十成似喎
    [版主回覆08/02/2010 00:24:00]我都覺!!可惜不可動,唔係都會入隻支持吓!!

    回覆刪除
  2. 哎,我訂咗假人馬,不過算啦,爭少少唧
    [版主回覆08/02/2010 09:32:00]我原本都真係去左頑童度諗住訂,係老細叫我唔好訂,等吓先,點知就真係有行貨!!

    回覆刪除
  3. 同一時間我訂三樣嘢,佢冇同我講呀
    [版主回覆08/02/2010 12:19:00]我問帶眼鏡果個,幾好人架

    回覆刪除
  4. 好多星矢新嘢,但唔太見好...型住出唔齊5子...
    [版主回覆08/04/2010 09:07:00]由其係兩款新系列,真係唔睇好......

    回覆刪除