2010年8月6日星期五

特撮Revoltech – 胡迪@Toy Story




You've got a friend, Andy, You've got a friend, Andy…..」毎次見到胡迪,腦海自不然就會想起這首主題曲.作為這套作品的第一男主角,這位西部牛仔警長的吸引力有幾強,相信不用多作介紹,就以這套特撮Revoltech為例,市面上胡迪幾乎已被人搶購一空,餘下了巴斯光年憔悴,但無可否認,胡迪的質數明顯是高一班!!好了!!現在就「警長胡迪」出場!!



Box Art & Packing













上色及QC非常出衆,身形比巴斯光年高一個頭,各detail位如襟章,帽上的線位,甚至是皮靴上的仙人掌圖案,亦跟得好足!!










配件方面,替換手有六種,有多一款表情樣,名牌,咪及望遠鏡.







一貫Revoltech系的活動能力,至於眼球可動方面,胡迪的面孔較大,加上有小部件幫助,調較角度比巴斯光年來得容易.










一對好友一齊把玩,樂趣倍加!!



















平時我在房間拍照,Ava和阿女很少走過來搔擾我,今次就少有地從旁觀看,仲落埋手係度搞搞震,但過程郤増添了不少樂趣,就正如戲中所説:「玩具的生命,就是要帶給我們無限歡樂的回憶!!」




5 則留言:

  1. 有單隻 WOODY 賣的地方...
    不是很貴... 就是已經全 SOLD OUT 了...
    反而巴斯仍然有很多貨...
    [版主回覆08/07/2010 09:14:00]見超人同精品單買woody $219,可以考慮吓

    回覆刪除
  2. 黑暗邪神細胞分裂症2010年8月7日 下午12:53

    我來打個招呼~ANGUS兄~  以下是小小的情報,我想你應該知道了,只給你提醒 11月:  shf kiva魔王  shf dark kiva  12月:  shf hyper kabuto  10月會場限定:  shf kuuga rising dragon+rising pegau s set
    [版主回覆08/07/2010 13:02:00]Hi,你好!!
    係TD度已睇過圖了,SHF系列暫時中左W果兩架限定車同Eternal!!

    回覆刪除
  3. 唔可以再睇喇,再睇我會忍唔住........................ 去買0架~
    日本仔呢件真係好出色,唔可以唔讚,價錢合理之餘有進步,細節亦精彩~
    [版主回覆08/09/2010 10:06:00]而且只要加少少創意,真係可以大把野玩!!快D買啦

    回覆刪除
  4. 胡迪出 revo. 係絶配 , 只有 revo 才能發揮胡迪超高可動
    上色都勁靚 比 , 例是否大過巴斯好多 ?
    [版主回覆08/09/2010 11:57:00]係電影度胡迪係高過巴斯,但就應該無REVO.的比例高成個頭咁多,身形計巴斯係細隻左D.....

    回覆刪除
  5. 相信幾年內都唔會有好過佢地架啦, 今次出得好有heart 你影到好似睇緊電影咁呀
    [版主回覆08/11/2010 23:24:00]多謝!!電影咁收得,唔知會唔會有第4集呢!!

    回覆刪除