2010年8月13日星期五

Robot魂 [Side MS] - UNICORN GUNDAM




一台可轉換成兩種MS形態的Gundam – RX-0 Unicorn Gundam,今次Robot魂將兩種形態分開發售,但論可玩度Destory Mode是比較優秀,所以自己亦選購了這款來介紹.(其實主要原因是在動漫節做特價賣一舊水呢!!)



Box Art & Packing










比例算做得幾好,上色可接受.(爆甲紅色位置及細小面孔亦沒油出界)頭角有硬軟膠兩款選擇.










活動能力方面,肩位,腰間及膝蓋加入伸縮形關節,裙甲不會太過阻着股間關節,可整體的可動範圍加強不少!!




配件方面相當豐富,有替換手八種,武器更多達五種,包括:




盾可呈現通常及展開形態,兩排彈匡可收納於後腰.




鐳射鎗及火箭砲設有附加手柄,可令兩手緊握.










火神砲可分拆兩枝使用,亦可合拼安裝在手腕上.







鐳射劍除可從背包拔出外,亦可從手腕中放射出來.







OVA現在才只播放了一集,11月出新安洲,刹帝那又未分佈,還有緑色,黑色Unicorn Gundam,相信UC的熱潮可以有排玩!!




4 則留言:

  1. 年尾好似出新安洲Robot魂,我見果隻好正喎.
    [版主回覆08/13/2010 17:52:00]係啊!!買硬!!不過定價好似高左少少....

    回覆刪除
  2. 極魂負電王就黎有得賣.
    [版主回覆08/13/2010 19:58:00]有SIC果隻夠哂囉!!不過好似話極魂紫電係限定....

    回覆刪除
  3. 我都有入, 不過只拆件做HG parts...
    [版主回覆08/14/2010 20:15:00]淨係買武器parts都抵

    回覆刪除
  4. 好平呀 ( 一出我就買 …) 估唔到呢隻會跌 ( 我還是覺得幾唔錯 )
    [版主回覆08/16/2010 10:00:00]見出面好多地方都企硬$150左右,所以一見只賣一舊水,諗都唔諗即入!!

    回覆刪除