2010年8月27日星期五

S.H.Figuarts EX – 幪面超人W Machine HardBoilder




S.H.Figuarts首次通販的幪面超人坐騎,加上款色更是將完結的幪面超人W,注目度高在所難免,公佈一刻已十分期待,所以昨天一出亦即時入手了!!


Box Art & Packing










HARDBOILDER - 電單車是以本田CBR1000RR作為藍本改裝而成.前半部是黑色,後半部是綠色.平時由翔太郎所駕駛,可以由Stag phone作出操控.最高時速為小時580公里.武裝是電單車前輪兩側裝備的機槍,在不同的戰鬥環境下,可以在RevolGarry更換後半部,有四種不同的裝備,四種型態共用的車頭會因應不同裝備而變型.

回説玩物方面,各detail位如前輪機鎗,避震器,車鏈等亦跟足原著.四枚車頭燈及擋風玻璃屬透明部件,車身機殼全膠製,只是在車内加入少量金屬,頗為輕身.上色方面,雖然没有出界及漏色問題,但車尾的綠色部份,只用上原料膠色而非重塗金屬色,則有點失望.
















車身能一分為二,以配合魂shop即將推出的強化部件.




如果閣下手頭上只得Cyclone Joker,那麼在騎乘時將會十分頭痛,原因是不論CJ電單車本身均是欠缺握手部件,説明書建議使用的手件根本不能緊握把手,到頭來只會換來CJ東歪西倒.如果想得到握手部件,有兩個途徑 : 1.同時買入Cyclone Set Heat Set ; 2.買一盒CJ Xtreme,笨大這招銷售策略真狠了!!(幸好本身早購入CJ Xtreme,説不定就是因為手件而令價錢回升呢!!)

























把玩完一輪,再看看強化部件的定價,我已決定放棄了...要知道若魂Shop真的出齊所有強化部件,分分鐘我買盒超合金魂金毛獅王了!!




12 則留言:

  1. 好彩唔中SHF, 如果唔係剩係呢部車我都有排噴色....
    [版主回覆08/28/2010 09:41:00]我都諗緊重唔重噴金屬色

    回覆刪除
  2. 我都買左這車...
    所以我已經伏了...
    因為我沒有 cyclone set 及 heat set...
    也沒買 CJX ...
     
    唉... 現在唯有追回隻 CJX ... CJ 才可以揸到車...
    [版主回覆08/28/2010 09:57:00]尋日見皆旺有CJX賣$175,諗得過!!

    回覆刪除
  3. 你講中左, 最近CJX真係升返少少
    [版主回覆08/28/2010 13:12:00]尋晩行旺角個價大約$175-$190

    回覆刪除
  4. 你影得d綠色好有金屬感啵,唔講仲以為你搞過添
    [版主回覆08/28/2010 13:32:00]實物膠好多.....

    回覆刪除
  5. 我都買左—不過W好難上車...
    [版主回覆08/28/2010 19:42:00]無左對握手真係好惡搞架

    回覆刪除
  6. woh....第一張相...超有型
    [版主回覆08/28/2010 23:37:00]SHF隻CJ真係出得好靚,加埋人車合一,係幾有型既!!

    回覆刪除
  7.  我都入左一架車…
    [版主回覆08/29/2010 23:30:00]Hi!!你好!!今次通販既W電單車貨源充足,價錢又合理,抵買!!

    回覆刪除
  8. 呢隻唔買 咁下架the first 1號 機車 我多數買
    [版主回覆08/31/2010 00:05:00]最衰係笨大屈人買多隻

    回覆刪除
  9. 近來的SHF出得唔錯!!
    [版主回覆09/03/2010 09:08:00]細細盒又易收藏,幾好架!!

    回覆刪除
  10. 元祖 黑綠 W 配得最型!!!
    但已斷巿...
    [版主回覆09/03/2010 10:02:00]唔係剛剛再販完,咁快又斷市!!

    回覆刪除
  11. 黑暗邪神細胞分裂症2010年9月4日 下午7:29

    呢隻野你買幾$?(好耐冇黎打招呼,加上開左學,唉~)
    [版主回覆09/04/2010 19:47:00]我第一日買,要$230呢!!

    回覆刪除
  12. 黑暗邪神細胞分裂症2010年9月4日 下午7:58

    我嗰面要27x.....(我未買..)
    [版主回覆09/04/2010 19:59:00]而家旺角好多地方都係$230-$240,ok la!!

    回覆刪除