2010年12月21日星期二

新器材

經過多番搜査,最終敗家既新鏡頭係Sigma 17-70mm F2.8-4 DC MACRO OS HSM.揀小蔡頭係因為發現不少負面消息,話支鏡QC有問題,容易出現發霉現像.既然有budget,所以就敗埋Sony 42外閃.





支鏡買左返黎即時攞去北角Sigma店調焦,都算幾快手,一個星期已經可以攞得返!!合體後其實都幾重吓!!







8 則留言:

  1. 我不太認識 DSLR...
    點解要 "調焦" 既...?  
    [版主回覆12/22/2010 09:06:00]因為唔係原廠鏡,所以有機會出現對焦唔準既情況,調一調焦會比較好些

    回覆刪除
  2. 我都想買番枝18﹣200mm鏡
    [版主回覆12/23/2010 09:05:00]支天涯鏡真係値得買,唔洗左換右換幾方便

    回覆刪除
  3. 真係捨得...
    我後生時試過買單鏡反光機(一共買過三部!),今日我真係唔敢再比咁多錢買數碼相機了,唔知幾時又話淘汰...
    [版主回覆12/23/2010 10:53:00]咁又係 而家D電子産品,跌價真係跌得好快!!

    回覆刪除
  4. 恭喜晒 , 我都想買枝閃燈
    快 d 用來影新玩具啦 , 用埋之閃燈影來分享下好 bor ^^ 我買左 sic 56, 影左 d 相 , 影好才上載 , 你買左未 ?
    [版主回覆12/23/2010 12:14:00]多謝 我影玩物通常用DC多,因容易調較角度!!
    今個月入手既有古迦,一輝同UC架粉紅渣古,聽日應該會出一份呢!!

    回覆刪除
  5. 聖誕快樂呀...
    [版主回覆12/24/2010 11:45:00]Merry Christmas,老祺兄!!

    回覆刪除
  6. wo!很好聖誕禮物.影多d玩具同大家分享.sigma這支幾sharp.好鏡
    我都想買枝閃燈....^^
    [版主回覆12/24/2010 12:23:00]聽日過深圳玩可以試吓支鏡

    回覆刪除
  7. 你好丫!! 小弟第一次上你既blog~ 最近買了一支Tamron新出既18-270涯鏡,用係450d既body上面 係影廣角端,光圈全開,同樣數值既情況下 發覺用viewfinder黎對焦好唔準,而用liveview對焦就好準。 咁樣會唔會有需返tamron調焦先整返好呢?
    [版主回覆12/27/2010 10:02:00]多謝支持!!
    我間唔中都有你咁情況,其實如果未過保養期,調一調自己都會安心D呢!!

    回覆刪除
  8. Hi Angus,
    請問你支新Sigma 17-70mm F2.8-4 DC MACRO OS HSM 好唔好用?
    我計劃跟你買一支一樣的鏡頭, 用落Canon 500D上, 但是我想請問在 Sigma Cal完鏡頭之後, 對焦是否相當準確及銳利 ? 請你分享一些對Sigma鏡頭的感受.
    [版主回覆01/04/2011 15:55:00]HI,你好!!CAL完的確係對焦準和利.以三千多餘又有防震,的確係買得過!!如果真係要講缺點既話,唯一係支鏡都幾重身架!!

    回覆刪除