2011年2月17日星期四

S.H.Figuarts – 幪面超人Accel




在第十九話登場的幪面超人Accel,由一個開始只為報仇,到後來放下包袱成為風都英雄.令照井龍成為整套W不可缺少的角色之一,亦令這位造型頗怪的幪面超人看得順眼得多.但可能始終不是太多人接受,以致這盒S.H.Figuarts成為了死貨之一,今個月賊船更做特價,那個價錢真的相當抵玩!!(星期五再行賊船已品切了.)


Box Art & Packing










雖然不能變形,但仍有背部及脚根車輪轉動的小gimmick.金屬紅的塗裝相當搶眼,眼部參考TD及日網的方法,拆除眼罩再自行塗上銀色,即時「醒神」!!










配件方面替換手有十種及武器Engine Blade.




活動能力方面,大致和W差不多.關節位亦很實淨,唯一美中不足之處,是領口位阻礙了頭部左右兩邊活動的幅度.













Engine Blade插槽位可打開,重現劇中插入Engine Memory所發動的招式.







按下劍的按鈕1次可發動強烈的熱氣流攻擊 Steam.




連續按下劍的按鈕2次可發動遠距離能量束射擊 Jet.




連續按下3次能發動附帶電流的斬擊Electric.




必殺 - Accel Maximum Drive




Accel Grantsa!!




絶望がお前のゴールだ...




把玩完最新出的OOO,再回頭玩這盒Accel,真的發覺SHF系列的質素漸趨馬虎.取消金屬脚已是不爭的事實,只望Bandai能在關節鬆及QC下降的問題中拿出多少誠意出來,以挽回一衆支持SHF的玩家信心吧!!




3 則留言:

  1. ACCEL 之後會出個金色型態 , 好似係外傳故事 , 幾型的 Angus 兄見過未
    [版主回覆02/18/2011 16:10:00]我仲以為那個只是變身成Accel Trail的過渡型態,原來會出外傳!!

    回覆刪除
  2. Angus 兄,你是否睇晒成套W?
    W是否好睇過OOO?
    [版主回覆02/18/2011 17:34:00]W一定要睇!!是繼電王後又一値得一看再看的拉打!!

    回覆刪除
  3. 我果隻隻手個joint換手時連個joint都拉埋出黎,用aa膠都唔得, 而家要拉個joint 出黎再換手
    [版主回覆02/20/2011 16:13:00]吓!!咁慘 咁情況真係幾難救

    回覆刪除