2011年4月23日星期六

復活節假的第二日@2011

復活節假既第二日,阿女先要去太古練芭蕾舞考試,食完山頭火原本諗住去睇Lego展,點知多人都不堪,所以就轉戰去沙田喇!!
















今次專程由太古去沙田,係要睇「彼思動畫25年展覽」!!未到目的地前,我地先逛逛沙田中央公園!!




終於黎到香港文化博物館門口,嘩!!好多人呀!!幾條蛇餅呀!!好彩人流去得幾快,半個鐘就入到場啦!!







場館好多原稿同模型睇,又有電影睇!!(場内情況遲些再出blog分享)













其實除彼思展外,我地仲睇哂博物館内其餘既展覽!!(推介睇世博香港館介紹3D片).另外仲有個小朋友館,幾多野玩架!!










我地玩到博物館閉門至走,去返新城市廣場食烏冬!!







經過見到牛津既展覽有得著吓畢業袍扮「畢業」










返到屋企附近再食埋個宵夜,今日名乎其實由朝玩到晩啊!!!




3 則留言:

  1. 估唔到咁多野玩喎, 我都準備去睇Pixar 展覽
    [版主回覆04/24/2011 20:48:00]入面有個展覽有得睇畫既介紹戲,幾立體架,一定要睇啊!!

    回覆刪除
  2. 我星期日那天(24)也一家大細去了睇PIXAR25周年展,但因時間關係趕住走,未有時間去其他展館參觀,可惜!
    [版主回覆04/26/2011 09:50:00]咁你果日多唔多人呀??

    回覆刪除
  3. 康怡火頭山我也去過,雖然幾好食,但碗麵太細唔多夠飽,哈哈哈!
    至於我星期日那天(24)一早十點半到,唔使點排便入到,但館內始終多人,不能好好仔細欣賞!!本想俾$380買本紀念場刋,但... ... 最後也放棄購入!
    [版主回覆04/26/2011 11:10:00]我地果日好多人,我仲偸影左頗多相

    回覆刪除