2013年2月26日星期二

[PS3] – Metal Gear Rising : Revengeance


由公佈開發到發售接近四年時間,小島神同新川既Metal Gear 新作《Metal Gear Rising : Revengeance》終於有得玩!!上星期一行版先偸跑,但我一早叫左仁哥留隻日版俾我,所以我都乖乖咁等多兩日至入手日版.今次行日分別在於語音同血顔色,自己玩開MGS系列一向聽慣日語(唔明今次英語版仲夾雜頗多F字對白),而且白血同紅血係MGS設定中有解釋,所以俾多少少都値!!game爽快度一流,但真係短左小小,用左兩日時間就打爆左normal (實際通關約六個幾鐘),起初未摸熟個操控係有少少難,但當識擋招同攻防一體後,即易玩好多!!而家開始二周目玩Hard,今次應該會用返MGS手法,玩潛入!!





入得隻game,同日推出隻Play Arts 改雷電又點走得鷄呢,report將盡快送上!!

1 則留言:

  1. 玩具及game都吸引,雷電幾款造型中,這個真係好正幾m我,而你的report,請快d來毒毒大家
    [版主回覆02/27/2013 14:40:27]相影到一半,應下星期搞掂!!而家盒PLAYARTS炒到上天了.....

    回覆刪除