2008年5月12日星期一

阿女&表姐@山頂遊

阿女今日一朝早九點幾就要去到太古城跳舞,跳完舞11點度就會合表姐!!至於點解會無啦啦去山頂??全因為尋晩睇新聞時提起山頂,諗起上次去時個凌霄閣裝緊修,入吾到去,今次去一於玩盡佢!!



我地今次買左套票,包來回車費,玩埋蠟像館同摩天台.大人$170,小童$88.一上到去即入去香港杜莎夫人蠟像館.蠟像館外有三個蠟像免費任影,分別係--陳慧琳,李小龍及李嘉誠.至於入面有一個蠟像特別[身驕肉貴],吾可以用自己相機,一定要用佢地D相機,仲要俾錢先有果張相,果個就係成龍啦!!館内其他蠟像就可以任影,都有成100個咁多架!!我地都影左成百幾張相,而家抽D靚D既出黎睇吓!!至於D蠟像係邊個就吾多作介紹啦!!(一睇就知邊個啦!!)













特首真係好似啊!!







個蠟像館都行左我地兩個鐘!!跟住當然係去食野行街先!!




之後上左去凌霄閣摩天台!!好曬啊!!(其實即係天台)



夜晩仲同婆婆食飯!!婆婆收到表姐整既花同阿女畫既咭都不知幾開心添!!



1 則留言:

  1. 好開心呀!
    [版主回覆06/01/2008 21:36:00]山頂多野玩啊!!

    回覆刪除