2008年5月14日星期三

山口式-紅蓮之眼




終於等到山口式既紅蓮之眼出了.其實自己一向對山口式没甚麼期待,因為真係玩到好悶.但因今次係天元突破,所以真係幾期待吓!!但結果這次有少少令我失望!!



Box Art & Packing










在外形上比較流線型,擺起pose黎真係一流,QC奇差!!我呢隻遲D都要補補油先得.另外隻GurrenWing要等下月出的螺旋王先有.胸口可除下太陽鏡.配件方面,除拳頭外,還有兩對手作替換.另外加多個表情既頭部.
















手部的活動能力和之前的山口式没甚麼分別.脚部則在小腿後面加個小小的gimmick,令屈曲小腿的角度大少少.裙甲亦加上ball joint,方便活動!!另紅蓮口部的ball joint亦令擺pose更多變化!!







武器 - 特大太陽鏡










1:1鑽頭鎖匙.可演變成紅蓮之眼最強武器.













Konami PVC版比較,自己喜歡PVC版多D.一來上色好,QC.二來在外形上亦接近原設定.




7 則留言:

  1. 都係 pvc 正 d ~~~
    [版主回覆05/14/2008 17:40:00]我都係咁話!!

    回覆刪除
  2. 紅蓮之眼 合金好正! 活動能力係山口好d!!Pvc就一般! 山口 紅蓮之眼未有錢買!下星期先買!
    [版主回覆05/14/2008 22:11:00]其實PVC的活動能力都好好的,俾我選我會選PVC多過山口!!

    回覆刪除
  3. 山口式鐵人28加黑牛誌上限定買左未呢??
     
    [版主回覆05/14/2008 23:46:00]呢對吾買囉

    回覆刪除
  4. PVC靚仔好多!
    [版主回覆05/15/2008 12:16:00]絶對係

    回覆刪除
  5. 有無乜野特別原因??覺得唔低??
    [版主回覆05/15/2008 15:22:00]其實自己都吾係隻隻山口都會有興趣的,咁岩隻鐵人28加黑牛自己又吾中蕉.

    回覆刪除
  6. 去我blog!我影左隻masked rider! 明晚我會影隻山口式給你! 你好勁山口式鐵人28加黑牛都忍得往! ANGUS 你係一位好爸爸!
    [版主回覆05/16/2008 00:49:00]多謝你的讚賞!!我又吾覺自己做爸爸做得好喎!!我只係一個鍾意玩玩具的爸爸

    回覆刪除
  7. 天元的確係一套幾好睇o既卡通
    [版主回覆05/26/2008 09:15:00]真係好好睇架!!

    回覆刪除