2008年5月21日星期三

One Piece 海賊王食玩 - 烈陽號 Thousand Sunny




雖然自己好鍾意睇One Piece,但就從沒買過此漫畫的任何玩具.點知一見到這套食玩,個樣即刻好像路飛咁雙眼發光!!印象中這套食玩是One Piece第一次以組合形式推出,亦是烈陽號繼那隻超貴的抽獎品後,第二隻實物化的玩具.(扭蛋除外)



Box Art (分五盒發售)




No.1是烈陽號的船頭,轉動獅冠可打開口部發射子彈.附主角路飛.







No.2 是烈陽號的前半部船身,亦是索柏的醫療室.除索柏外,還附有小梅利號.







No.3 是烈陽號的甲板及主帆位,包括展望台及食堂,主帆更可巻起.附卓洛及山治.







No.4 是烈陽號的後半部船身,亦是弗拉姆和烏索普的工作室.可轉動齒輪取出收藏内裏的小艇和潛水鯊魚.附弗拉姆和烏索普.







No.5 是烈陽號的船尾部份及大浴場.附奈美及魯賓.







完成組合的烈陽號長24cm,25cm.













真没想過食玩也可以這麼大隻.而且只需百餘元有這般質素真係抵玩.雖然組合後只是一件擺設,但鍾意One Piece,一定鍾意這套食玩.(唯一可惜是欠缺布魯克.....)















11 則留言:

  1. 勁呀.............一定要買..............
    [版主回覆05/21/2008 16:40:00]真係抵買架!!

    回覆刪除
  2. 好吸引喎! 買隻俾細佬先!
    [版主回覆05/22/2008 13:50:00]買啦!!買啦!!

    回覆刪除
  3. 正呀...!!
    出來啦咩...??
    一定要買呀......!!
    [版主回覆05/22/2008 13:51:00]早兩日出左啦!!around 14 至 15草!!

    回覆刪除
  4. 我都買左。 就係琴晚買既,跟住,打算上網搵返相關資料同相,就比我搵到你呢到。 哈哈,借你既相引用一下。哈哈。希望你唔介意啦。
    [版主回覆05/22/2008 13:55:00]唔介意!!記得多D黎我個blog留言啦!!

    回覆刪除
  5. 好正咁wor!
    [版主回覆05/22/2008 23:45:00]真係好正架

    回覆刪除
  6. 請問隻Sunny有幾長及幾高? 唔知仲有無位放...
    [版主回覆05/23/2008 09:03:00]長24cm,高25cm  ,有無位放啊??

    回覆刪除
  7. 我都買左啦~~~
    不過我是貴買的........T_T
    [版主回覆05/23/2008 10:19:00]你係邊度買,入幾錢啊??

    回覆刪除
  8. 旺角入的...
    HKD185...超貴呀~~陰公...
    [版主回覆05/24/2008 17:19:00]真係貴喎!!旺角邊度??

    回覆刪除
  9. 我都買左....
    但係唔想剪左個盒...但係有d位又唔識組合
    幫唔幫到手喔?
    [版主回覆05/27/2008 23:09:00]我都剪左D盒,淨一個盒無剪.你想我點幫你??大致上吾洗睇説明書都可以組合到架啦!!

    回覆刪除
  10. yeah~~~~~thQ
    自行解決了!!~~隻船真係好靚!!
     
    [版主回覆05/28/2008 12:44:00]弓起弓起!! 隻船真係買得過架

    回覆刪除
  11. 請問隻船係邊到可以買到?? 麻煩各位提供一下, 謝謝!!!!!
    [版主回覆08/19/2009 15:27:00]試吓去零食物語,或者旺角既皆旺都應該有!!祝你買到心頭好!!

    回覆刪除