2008年5月23日星期五

新生青銅聖衣 - 天馬座星矢


之前因為搬屋的關係,將所有的神話全部放回盒中.但到現在仍未拿回出來display,搞到個display櫃吉左成邊出黎.上星期見有小小時間就揀一盒出黎啦!!既然要開,當然係揀第一盒的聖衣神話:新生青銅 天馬座星矢!!


聖衣神話-新生天馬座星矢是在2003年11月發售.真係吾覺吾覺呢條神話之路原來已經行左四年半,真係吾知仲要行幾耐呢!!記得當年自己真的是滿心期待著這盒神話的!!的確以當年的技術和大系比較,簡直係無得彈!!


Box Art



聖衣形態





人形



天馬星座聖鬥士
  姓名:星矢 Seiya
  年齡:13
  身高:1.65
  體重:53公斤
  生日:121
  血型:B型 出生地:日本
  修練地:希臘聖域
  師父:天鷹星座魔鈴
  絕招:天馬流星拳、天馬彗星拳、天馬回旋碎擊拳






3 則留言:

  1. 影得好型呀! 快d影埋其他聖衣神話啦! 最好多d發表你既玩樂。哈哈。
    [版主回覆05/24/2008 07:29:00]ok!!你都有玩聖衣神話??

    回覆刪除
  2. 我玩得遲,加上炒股輸得多。未有太多錢。 所以暫時得一個"水晶"。 諗住遲下先補買返鍾意既。

    回覆刪除
  3. 神話一齊從佢開始,唔係佢就無今時今日嘅聖衣神話
    [版主回覆08/20/2010 22:36:00]佢就好似元祖高達一樣,不斷有新ver.黎吸我地錢!!

    回覆刪除