2008年5月2日星期五

鑽破天際 天元突破 - 紅蓮之眼




[天元突破] - 一套絶對値得一看再看的動畫!!熱血程度絶對和勇者王有得揮!!其實自己已好耐無為一套動畫而着迷,但天元突破真係好正!!集集都咁熱血沸騰,集集都咁精彩,可以話係近年的神作!!






今次介紹的是Konami Impact Model Series紅蓮之眼Gurren Lagann GurrenWing Ver.其實自己真係好想入合金版,但真係炒得太貴,吾値!!所以買住呢隻止吓毒先!

Box Art & Packing










PVC.配件有鑽頭拳頭一對,握黒超的右手和左手手掌,地台及大黒超!!










裙甲用上軟膠,方便做出蹲下的動作.手脚活動範圍極廣,腰間雖無山口式般在顏面囗部有二重關節,但活動能力仍十令人滿意!!













除下黒超可清楚看見紅蓮的顔面.




必殺技 - 由太陽鏡演變而成的回力鏢,亦可當作劍使用.










飛踢




鑽頭













裝上GurrenWing.機翼可如動畫般折合及展開.







發進







附設的格納庫地台.







黎緊山口式推出的天元突破系列應該會全入手!!至於隻合金,唯有等吓先,一回落到8,一定即時出手!!睇黎,又多一個犧牲者跌入呢個由破天巨鑽鑽出來的無限深淵了……..




2 則留言:

  1. 要買的東西...
    始終還是會買...
    嘿嘿~~ "紅蓮之眼" 係唔係很好玩呢~~
    [版主回覆05/03/2008 10:32:00]咪就係你放毒囉!!仲好講!!

    回覆刪除
  2. 唔好引我啦, 澳門無得賣架!
    [版主回覆05/06/2008 12:54:00]你咪一樣!!用個合金黎引我!!

    回覆刪除