2008年9月6日星期六

韓國之旅2008 Day 3

825


今日去左間新餐廳餐食左個幾豐富既早餐後,就出發去一個阿女同表姐頗為期待既行程 - DIY整泡菜及著韓服喇!!


呢個整泡菜既地方名為長今傳統文化體驗館」



先黎整泡菜,材料包括 : 大白菜,蘿蔔絲,,,辣椒等製成的調味料.至於上面果杯係人蔘牛奶,係俾我地飲既!!有少少甘甘地味!!




大厨Ava帶同兩位小厨師表姐同阿女黎同大家做個示範.



做法非常簡單 - 蘿蔔絲,,,辣椒等調味料均衡塗在每一層菜葉上,最後用菜葉的最外層反過來包好裏面的菜葉,大功告成!!


Ava黎講,當然毫無難度啦!



完成!



兩位小厨努力啊!!



表姐整得都有板有眼架!!



完成!



至於阿女都係阿媽幫手好D.



完成!



導遊話好攞D泡菜走喎!!因為會搞到架車成陣味,而且話呢D泡菜會拎去老人院,咁就算啦!!整完泡菜後,阿女同表姐已第一時間去揀衫扮靚靚啦!!我同Ava都有著架!!不過Ava俾放上黎喎!!




好靚女啊!!





扮完靚靚,影埋大合照後,就去下一個景點 - 仁寺洞.



呢度係一處好有文化藝術既地方,有好多畫展睇架!!我都睇左兩個,!!可惜係俾影相



係仁寺洞入面有條ssamziegil 藝墟小村,賣既野全部自家design,幾得意架!!





行完D咁有文化既地方,好俾,跟住我地去戰爭紀念館!!



睇阿女個樣就知呢個地方對地黎講好悶啦!!



都係我自己睇算喇!!



午餐食餃子火鍋,ok好食啦!!好彩韓國而家D天氣開始涼返少少,唔係大熱天時食都幾係架!!




食飽飽後就去小朋友期待以久既其中一個樂園Everland繽紛夢樂園.



由導遊帶領下,去坐呢D吊櫈,剛好趕得切玩Summer Splash夏日潑水嘉年華!!




呢個潑水節巡遊用左成20噸水架!!地著哂雨衣都玩得咁開心,就知好玩啦!!玩完之後兩位靚女仲要換衫添!!




係香港絶左種既地球粒粒雪糕,竟然係韓國有得食,仲唔食返本咩!!



玩完水後導遊就帶我地去睇動物喇!!



同泰國一樣坐係架巴士入面睇,雖然論size,呢個動物園細好多,但呢度D動物生猛好多!!泰國果度D動物好多淨係識得訓.....




隻熊係真,唔係人扮架!!



睇完動物,導遊又帶我地去玩激流!!激架!!雖然有塊野擋住D,但都濕左少少身囉……



之後就自由活動喇!!我地都玩左唔少野架!!先去睇4D電影先!!



臨夜晩仲有個巡遊,不過我地冇睇喇!!睇埋真係唔洗玩!!



個玫瑰好靚啊!!當然兩位公主更加靚啦!!





阿女同表姐都玩得好開心啊!!



Everland玩左差唔多四個鐘,但係都覺得有D時間!!我地玩到連shopping時間!!玩到好肚餓,又到晩飯時間!!今次食韓式燒烤,真係好好食!!我仲食左三碗飯添!!



食飽差唔多十點先返酒店,終束第三日行程!!


沒有留言:

發佈留言