2008年9月29日星期一

山口式 - ENKI


終於輪到天元突破第一部的歹角 - 比拉魯的專用顔面ENKI推出.在劇中初初登場時以為實力很強,誰不知越來越弱(主角過強吧!!)初初自己對這隻山口式期待度相信是對翼多過本體,但把玩過後,本體又真係不錯喎!!


Box Art & Packing





外形上和劇中顔面比較只可説普通而己,配色上亦不甚搶眼!!幸好配件尚算豐富,要不然真的買了.




頭部有圓角及折角兩種形態.




關節放棄了螺旋眼的切割式關節,改用返一貫山囗balljoint.所以活動能力没甚麼特別.




胸前顔面做出如大細眼表情,關節設計和紅蓮比較有所改善,應該不會輕易折斷.




武器配件在劇中絶大部份只是曇花一現.包括:


雙刀,但不用三秒已被紅蓮鑽破.






用作逃跑的内臓兵器.




整盒最重要的配件紅蓮雙翼,還附有未奪取頭盔時的裸眼.(配件組合留待下一篇blog!!)



今次貨源據聞因代理發生問題,搞到個個要捱貴貨!!如果唔係為左對翼,真係諗過唔買!!黎緊十一二月將推出後期出場的單角型及四手版,應該唔會買啦!!除非跳樓或者又用配件屈錢招數………



4 則留言:

  1. 螺旋眼靚過佢wor.
    [版主回覆09/29/2008 23:56:00]螺旋眼緊係型啦!! 我覺得可唐王都靚過 佢呀!!

    回覆刪除
  2. 路過~你好~
    請問在哪買的
    本人到現在還找不到,快毒死了orz
    [版主回覆09/30/2008 20:15:00]係旺角間宇宙船,希望幫到你入到心頭好啦!!

    回覆刪除
  3. 好q正!!見唔到!!未買!!
    [版主回覆10/02/2008 19:42:00]旺角間宇宙船應該仲有掛

    回覆刪除
  4. 全身鑽頭版既紅蓮之眼79蚊算唔算跳樓價?
    [版主回覆10/03/2008 23:03:00]個價都ok既!!我就會再等吓先啦!!始終鑽頭版真係好雞肋......

    回覆刪除