2008年9月23日星期二

熱血攻略中


到隻超級機械人大戰Z俾我預期早一日出,咁當然第一時間狂玩啦!!之前話左會玩真實系先,但結果都係揀返超級系!!地盤工人架修理屋真係好惡,厚甲得黎有HP回復,仲要加埋修理技能……仲有,小心俾BGM洗腦.今集d畫面靚左好多,PS3輸出個效果更加明顯.另外loading真係快得緊要,入戰鬥畫面好似唔洗load,S/L大法都爽d.相信黎緊呢個幾月既夜晩,我都會係不停攻略機戰喇!!


3 則留言:

  1. 我打爆大蛇先敢開!
    [版主回覆09/23/2008 13:42:00]咁忍得

    回覆刪除
  2. 我部 PS2 都壞壞地...
    好大可能已玩不到了...
    [版主回覆09/25/2008 16:17:00]咁大劑!!應該有地方可以整,不過修理費都吾平啊!!

    回覆刪除
  3. 我都攻略緊~~~但對片頭都幾失望,又長又悶~~但戰鬥畫面真系大提升~
    講開PS2~我台30000型真系玩左咁多年都完全無事呢,我錫晒距~當然,呢幾年都無點玩過了。
    [版主回覆10/01/2008 08:30:00]30000型到而家都仲玩到真係幾好野!! 我果部厚機已經打柴左好耐,要買過部薄機喇

    回覆刪除