2009年4月29日星期三

Figure王誌上限定 山口式 - ENKIDUDU


Enki, Enkidu進化而成,在第十五話中出現兩分鐘的最終形態,比拉魯專用顔面 – Enkidudu以誌上限定形式發售.自己其實没想過買它,好衰唔衰早排俾我係葵芳見到個8算價,心魔作遂下結果就買下來了.


Box Art & Packing




雖然是限定品,但絶大部份用料均來自之前的EnkiEnkidu.自問技術好既朋友大可以買兩隻Enkidu返黎自己改.





活動能力方面没甚麼好寫.





配件方面除本身的四個拳頭外,另有六種替換手件,大腿受傷配件.四劍當然少不了,但竟然沒腰間劍匣就真的有點兒那個,擺到明屈你買埋Enki.






雖然四手版真係幾特別,但一路影相一路就發覺擺pose有一定難度





六月開始山囗式將有新天元突破系列,睇怕之前自己講既「為山口天元劃上句號」呢句説話要改寫了.



1 則留言:

  1. 好彩放棄左山口....
    [版主回覆04/30/2009 11:11:00]雖然好boring,但自己又忍唔到手,嘻嘻!!

    回覆刪除