2009年8月9日星期日

CM’s@超!!玩具日

今次CM’s展出既都幾多!!當中最矚目都應該係高迪安!!但看過實物後,三個主體出得麻麻地,主角質數差過扭蛋,定價仲幾高吓!!...CM’s又再一次給予我失望!!






至於隻巴拉達,其實出得幾好,配件多及可組合成不同形態,但主體只約12cm,太細隻了.





機動艦隊應該係一隻主體加不同配件,合金比例幾多,但同樣太細隻,Robot魂差不多.



勇者系列唔岩我,睇吓算!!





新宇宙魔龍比想像好,更可大合体,期待!!



Neo GetterRobot實物好好,但不明CM’s個銷售方法,1&21&3,咁我要多隻1號黎做乜??






我自己最期待隻超時空世紀隻Orguss,外型唔錯,希望CM’s能爭返口氣,出得好好睇睇啦!!



P.S.下篇再次介紹Art Storm系列.


1 則留言:

  1. 所以我喜歡合金魂的天威勇士多過 CM's 的高迪安呢~
    而 Neo Getter...我估係驚 d 人只買 1 號...而唔買 2 & 3 號...
    所以迫人買左 1 + 2 先...焗住佢地再買埋 1 + 3...
    [版主回覆08/09/2009 16:02:00]所以越黎越多人對CM's不滿

    回覆刪除