2009年9月8日星期二

S.I.C. Vol.50 - 幪面超人 KIVA

 

早前因為旅行,考試,再加上MH3惹的禍,搞到近兩個月都係買完盒玩物便放在一旁,囤積了七八盒完全没時間開盒影相寫報告!!終於在剛過去的星期日,抽起打MH3的時間,幫其中一盒玩物影相,結果先選自己喜愛既S.I.C.系列 - 幪面超人 KIVA出來和大家分享!!


Box Art & Packing




紅色的胸肌,特大的複眼,Kiva最基本的吸血鬼形態,今次安藤賢司的SIC造型可以話非常之「原汁原味」,保留著原作中邪惡及高貴的外形,唯獨複眼略為細了少許.而肩膀,膝蓋及右腿的封印之鎖,均用上金屬件,份量十足!!





活動能力方面,大致和之前的電王系列差不多,金屬肩膀的背後關節設計有點兒參考自聖衣神話,不破壞外形之餘亦不影响雙手的活動範圍,値得一讚!!褲襠用上軟膠料,要做出招牌動作-單腿起踢全没難度!!






配件方面,替換手有四種,三種造型的Kivat Bat III(其中所謂初回限定的鐵色Kivat Bat真係可有可無),小提琴及六枝召喚笛.値得一提是六枝召喚笛雖然細小,手工卻絶不馬虎,但各位把玩時最好小心一點,由其係藍色果支,隨時跌左都唔知!另外右脚封印之鎖需要換件,才可呈現解鎖形態.





Wake Up





必殺DARKNESS MOON BREAK






這盒SIC只得單體,没有換裝,配件又少,真不明定價反越來越高!!而且下隻Emperor Form又玩限定, Bandai真係越來越過份!!!



3 則留言:

  1. 我鍾意佢果隻腰扣蝙蝠!
    [版主回覆09/09/2009 14:10:00]開翼既Kivat Bat的確靚好多

    回覆刪除
  2. " 下隻 Emperor Form 又玩限定" 笨大簡直賤格!
    [版主回覆09/09/2009 14:11:00]搞到我地經常捱貴貨

    回覆刪除
  3. 可能是金屬部件多左...
    所以才會咁貴...
    老實說...
    我都有買~
    [版主回覆09/10/2009 14:05:00]唔知係咪來貨價都貴左,我見得好少舗肯入貨!!

    回覆刪除