2009年12月27日星期日

最後一日聖誕假期

黎到最後一日聖誕假期,我地一朝神吉咁早就走左去睇「花鼠倶樂部 2」.上一集阿女已經好鍾意睇呢套戲,來到第二集加入三隻花鼠女,就更加話非常好睇!!


不過睇完戲後,自己開始唔多掂,可能尋日係海濱長廊冷一冷親!!所以一路發住燒同地入Sanrio Village影完相後,就打道回府,睇醫生兼訓足一日!!







係我訓緊既期間,Ava就帶表姐同阿女拜一拜姨媽,之後表姐都要返屋企!!



黎緊既假期兩個大帝開始要比心機温書喇!!因為一放完假返學就要考試囉!!


2 則留言:

  1. 小心身體呀! 近日凍到痴線架!
    [版主回覆12/28/2009 15:18:00]多謝關心 我都係岩岩先好返D....

    回覆刪除
  2. Sanrio Village邊度來+﹖睇來好似幾吸引~
    [版主回覆12/29/2009 10:56:00]係青衣城,開到1月3日,要去既話就得返呢個禮拜!!

    回覆刪除