2009年12月17日星期四

[PS3] – Final Fantasy XIII

FF fans等到頸都長既「Final Fantasy XIII」終於推出.Lunch Time一收到電話有貨攞,梗係第一時間提貨啦!!




一向對日版行版乜所謂既我,今次都要堅持入返隻日版!!原因就係日版多左呢張紙 -Final Fantasy XIVBeta測試code.雖然未公佈如何招募玩家,但好有可能同PSN有關,所以都係入定穩陣.



game書已經刊登左要完成哂成隻game,需要頗長時間!!睇怕黎緊呢一兩個月一到十點後,我又好唔得閑喇!!



攻略網 : http://games.gaym.jp/PS3/ff13/


               http://enigmawiki.com/ff13/


               http://www2.atwiki.jp/ff13wiki/


               http://ff13.in/


4 則留言:

  1. 呢個唔識玩啦
    [版主回覆12/18/2009 09:19:00]自己係死忠,除左FF XI既Online版未玩過外,其餘集集都玩,所以好多日文同指令都見慣見熟了!!

    回覆刪除
  2. 唔識日文,只好等下年的英文版!等待睇你的FF13〝玩後感〞.
    [版主回覆12/18/2009 09:17:00]尋晩玩到第三章,暫時都算幾易玩,劇情都係一直線咁發展,畫面真係好靚!!

    回覆刪除
  3. 等英/中文版出! 玩往2k10先!
    [版主回覆12/18/2009 13:56:00]中文版就無乜可能,英文版就3月出!!

    回覆刪除
  4. FF13我呢兩日會入手,但唔知要入日版好,定亞洲版好? 因爲我呢度個價錢兩隻相差成百幾蚊港紙(==)lll 係呀~Angus兄。我想請問Ho,你知唔知旺角區邊度仲可以搵到Robot魂O Raiser嗎?因爲我大佬而家喺香港,我想拜托佢幫我搵呀 最後~祝你同屋企人冬至快樂 PS:我大佬終于買咗新相機喇(^^)佢香港返嚟后,我就終于可以影相喇XD
    [版主回覆12/22/2009 09:37:00]香港呢邊買FF13日版6魚中,港版5字尾都有交易!!
    而家搵O Raiser真係比較困難!!旺角就更加唔見有!!上星期係油麻地In Point見過有一盒,要$160,但唔知而家仲有無.....
    終於都買左相機喇!!等你update個blog好耐啦!!

    回覆刪除