2009年12月8日星期二

東映限定 - S.I.C.幪面超人電王 超Climax Form


之前明明同自己講要諗一諗究竟入唔入今次呢隻超電王,誰不知好衰唔衰上星期走去download套劇場版幪面超人電王&Decade」睇,果幕Rider Kick吸引左,結果display櫃又多一隻電王了!!


Box Art & Packing





幪面超人電王 Climax Form – 劇場版幪面超人電王&Decade」登場.以桃塔羅斯為主體,集合桃,,,龍塔羅斯齊格力量的最強形態.Vol.47出的Climax Form比較,除左多了一對翼,額頭亦多了代表齊格的W形標誌.另外上色亦比較sharp.





就係這隻鷄翅膀,又搞隻限定出黎!!不過的確用上透明藍部件所出來的效果真係幾靚.



配件方面,有組合武器デンガッシャーパーツ及替換手6.不過竟然缺乏重現浦,金必殺技的配件就有點兒過份!!



活動能力方面,大致和Vol.47一樣.就算多了一雙翼,亦無阻雙手的活動範圍.










已經係第18S.I.C.電王産品,究竟Bandai幾時先肯出埋Wing FormNew電王??眼見坊間已經有自改既New電王賣,真係有少少忍唔住想入返隻玩!!



1 則留言: