2009年12月25日星期五

阿女&表姐@數碼港聖誕嘉年華2009

今日開始放聖誕假期,我地一早就已經安排左一連串既節目,俾呢兩位大帝由朝玩到!!


一朝早食完個早餐,先去青衣城度做個小手工 - 馬塞刻小相架,黎熱一熱身!!





跟住就係今日既主打節目 - 數碼港聖誕嘉年華2009.買左廿張遊戲劵(十送一),平均毎個遊戲用三張飛.阿女同表姐第一個係玩返上次已玩過既大包山!!





之後就玩高速大滑梯,但阿女改左個名叫十米高台!!因為真係好高吓,表姐仲話個pet pet好似離地咁,差不多直落咁跳落黎!!玩到面容扭曲就知有幾驚啦!!





玩完個刺激萬分既跳樓遊戲後,玩返個小兒科既巨人滑雪梯平復一下先!!






玩完室外遊戲餘下四張飛,入室内抛吓波仔玩埋佢!!既然一場黎到,就梗係周圍影吓相喇!!





坐返小巴出銅鑼灣(個小司機開得好快,吓吓都八十,唔洗兩個字就落車囉!!),Times Square影吓幾米,仲撞見聖誕老人添!!




最後去八八八食拉麪聖誕大餐,第一日既假期就始玩完!!




1 則留言:

  1. 哈哈 你真係一個好爸爸呢 聖誕我係屋企食公仔麵 睇加長版「巴不得爸爸」炸 屋企人都無話出街咁~~
    [版主回覆12/26/2009 21:33:00]見到佢 地開心,我地就開心架喇

    回覆刪除