2009年12月23日星期三

Fimga – Drossel


一次偶然的機會,Youtube睇過係日本Disney Channel既原創動畫Fireball,雖然毎集場境一樣,又聽唔明講乜,但就已經俾入面位女性機械人 – Drossel 吸引左.這盒Fimga – Drossel是在年中時推出的,但瞬間已被炒起.直至近日終於有貨返,而且價錢更回落不少,所以就接左呢位大小姐回家喇!!


Box Art & Packing





白色外殼加黑色骨架,長長既孖辮.有如發光的眼睛,就是如此簡單的設計,便成功俘虜左不少人的心.





活動能力相當不俗,配合腰間的 balljoint 關節,輕易便能擺出娜多姿的動作!!





配件方面亦非常豐富,合共五對替換手,一本書及兩款頭部換件,來呈現兩種替換unit.




先介紹格鬥unit,有如春麗般梳了兩個髮髻和護額的設計,外形即時變得威武起來!!








接着是飛行unit,有如梳了個大蝴蝶的髮形,加上背後細緻的花紋,令這位大小姐的造型更加少女!!




透過換件便可加上推進器及飛行翼!!





雖然設計簡約,但這位大小姐的人氣就越來越不簡單!!玩物開始越出越多,就連超合金都要分一杯羹,相信來年大小姐的攻勢將會陸續有黎了!!



4 則留言:

  1. 我見呢個好多人問,但都唔知係咩,ha
    [版主回覆12/23/2009 22:45:00]我都係近期先識呢位大小姐

    回覆刪除
  2. 動作好自然~
    [版主回覆12/24/2009 00:07:00]多謝!!因為關節位好,所以好容易擺pose!!

    回覆刪除
  3. 出年三月FIGMA出全宇宙最性感的外星人:《山T女福星》阿琳~
    [版主回覆12/24/2009 11:29:00]阿琳我都好有興趣啊

    回覆刪除
  4. 仲有dvd版....
    [版主回覆12/24/2009 11:47:00]好貴啊!!放棄......

    回覆刪除