2010年8月18日星期三

S.H.Figuarts – 幪面超人W Cyclone Joker Xtreme




這款幪面超人W Final Form,由期待到看過實物後,覺得外形不算太過討好,所以都掙扎左一個星期,最後在現時點見個價幾好才決定一入.(應該遲些仲有得跌.)



Box Art & Packing










在第32話中登場的幪面超人W最終形態Cyclone Joker Xtreme(簡稱CJ-X),身形没CJ般來得有型瀟洒,面形有少少包包面感覺.中間部份用上透明部件,上色及QC不俗.










因骨架沿用CJ,可動能力没什麼驚喜了.













必殺 - Double Extreme!!




配件方面替換手有八種及武器Prism Bicker.




武器Prism Bicker可分開為Prism SwordBicker Shield.



















今個月另一目標 - HardBoilder,到時便可以人車合一了.




8 則留言:

  1. 除左對眼, 都幾型呀, 雖然我都係鍾意未變身前多d
    [版主回覆08/18/2010 22:48:00]我都係,鍾意初期型態多D!! 今輯W真係好好睇,値得推介!!

    回覆刪除
  2. 硬係覺得好肥... 都係Fung X Joker 型
    [版主回覆08/19/2010 11:32:00]Hi!!你好!! 我都覺有D肥,不過叫做支持吓Final Form啦

    回覆刪除
  3. SHF系列太多,幪面超人 W也太多型態...我還是鍾於我的SIC算了!
    [版主回覆08/19/2010 11:34:00]所以我都唔係隻隻買,好似隻零號咁,我都放棄左!!

    回覆刪除
  4. 到現在我還未接受得到這個 CJX...
    所以還未買...
     
    據說... 0 號現在跌到 HKD350 左右...
    好好考慮一下吧...
    [版主回覆08/20/2010 09:46:00]隻零號跌價真係估唔到

    回覆刪除
  5. 隻0號跌到幾多呀?我想知,就算270都唔會買
    CJX 係隻眼造大左好多,所以唔買
    [版主回覆08/20/2010 23:42:00]如果真係跌到$270我會買 下星期架HardBoilder你應該會買啦!!

    回覆刪除
  6. 睇到尾二果集, 好感動!
    [版主回覆08/23/2010 11:47:00]今次W真係一洗 DECADE 頹風

    回覆刪除
  7. 正,依家回覆唔駛入咩咩碼!

    回覆刪除
  8. 你將呢對手裝落CJ隻手度再坐車,可唔可以足實個手柄?
    [版主回覆08/27/2010 21:08:00]當然可以啦

    回覆刪除