2012年8月30日星期四

[PSV] – 初音未來 Project DIVA f


平時都有玩開節拍game,但就從未接觸過初音系列.本身對初音未來不太認識,都係阿女講開至開始留意.知道PSV出新game : 初音未來 Project DIVA f,都叫仁哥幫我留左隻,正價包哂海報同保護貼,其他舖要加錢至有架!!






至於玩法方面,除左本身按掣打節拍外,更玩埋touch screen,按掣之餘仲要用手指公掃mon,未習慣下都有手忙脚亂.另外今作加入AR功能,又一大堆收集道具服飾,而且估計有DLC新歌,有排玩!!

3 則留言:

  1. 有得同初音玩合照,正!!!
    [版主回覆08/31/2012 07:53:55]可惜解像度唔夠!

    回覆刪除
  2. 一番思考後...
    為了這Game出機了
    [桜姫 紫夢回覆09/01/2012 15:47:26]太貴了唔抵...
    [版主回覆09/01/2012 08:47:28]GOOD唔入限定機??

    回覆刪除