2009年12月26日星期六

表姐,阿女&表妹@西九龍海濱長廊

黎到假期既第二日,我地先同爺爺飲茶先,期間姑姐話同表妹去,阿女聽到後又話要跟埋去!!於是我地一行七人,搵左好耐終於搵於架小巴去我地既目的地 - 西九龍海濱長廊!!



我地都係第一次黎西九長廊(表妹已黎過),原來真係有得租單車!!小朋友單車$25,大人單車$30,段一個鐘計.




沿途環境都幾舒服,仲有公園玩添!!









單車,三囗子仲係公園玩餐廳遊戲添!!





同表妺say goodbye,我地再轉下一場,去黄埔睇貓狗馬戲表演,幾好睇架!!




最後話明今日係Boxing Day,就梗係拆禮物,玩返一輪先肯上床訓覺啦!!



2 則留言:

  1. 你聖都好忙吓喎!!
    [版主回覆12/27/2009 17:49:00]嘻嘻!!要安排節目俾 佢 地嘛!!

    回覆刪除
  2. 不論大人細路哥,聖誕也是節目豐富,行程緊密!!
    [版主回覆12/28/2009 11:26:00]有左小朋友後就更加要為 佢 地安排節目而頭痛!!

    回覆刪除