2009年12月14日星期一

MANGA REALIZATION – WINGMAN 夢戰士・飛翼人(Part I)


相信有返接近三字頭既動漫迷,對桂正和的成名作『夢戰士・飛翼人』應該不陌生.想當年亞視在夜晩時段才播放,對年少既我黎講都只係間唔中有機會睇到,因為根本没可能同阿媽手中掙到電視睇!!所以對夢戰士既記憶大部份都係來自當時漫周既連載,而到後期天下再出單行本時自己亦買了一套收藏.至於關於夢戰士既玩物自己反而一件都,所以對今次這盒MANGA REALIZATION – WINGMAN是有少少期望.


Box Art & Packing.今次Box Art 分為三個Ver.,因自己比較偏愛漫畫,所以選揀了Animation Ver.





這次由桂正和同竹谷隆之第二次聯手的MRWINGMAN(上一次係Batman & Bat-Pod). 外形和原著分別不大,但身形就明顯美形化,一身肌肉身材,六舊腹肌,很難想像是作為中學生的廣野健太所擁有!!





上色及QC不俗,由其是雙翼的漸變珍珠白,更令人眼前一亮.





配件方面有七種替換手, ,換上雙翼時的背甲,劍兩柄和印有内頁的夢筆記及筆.



活動能力方面,對玩慣SIC既玩家來説應該驚喜不大,甚至覺得有少少退歩,因為關節位比較鬆.而且腰間兩柄短劍有小小阻着雙脚的活動範圍,所以把玩時兩柄短劍經常脱落,十分麻煩!!







!



!



飛翼人!!




下篇介紹太陽裝甲.



7 則留言:

  1. 《夢戰士》當年亞視都夠創意,放在黃金時間八點半做~
    唔知呢個系列會唔會出埋電單車呢﹖我都開始中毒,想買呢個夢戰士~
    [版主回覆12/15/2009 10:06:00]出埋電單車我就死喇!!必入!!而家呢盒野個價都算合理,入得過架!!

    回覆刪除
  2. 想問玩呢個係咪又係一個深淵,好彩我對呢款玩具冇興趣喞.
    [版主回覆12/15/2009 12:45:00]呢個系列暫時未算係一個深淵,因為選揀出既角色未係咁大路,好似下一隻係出巴歐的來訪者,我自己就唔中喇!!

    回覆刪除
  3. 似乎得我地呢班三字頭會入....
    [版主回覆12/15/2009 12:47:00]正正就係我地呢班三字頭,先越買越多野!!

    回覆刪除
  4. 幾個 Ver. ... 幾個唔同既價錢呢...
    [版主回覆12/15/2009 15:30:00]我買時個個ver一樣價,而家就好似淨係Animation ver貴少少!!

    回覆刪除
  5. 3個versions咁多? 想問問各大哥邊度有貨賣? 大約什麼價位買入? Thanks!
    [版主回覆12/15/2009 16:07:00]其實只係Box Art唔同,入面既内容全部一樣!!我係銅中間賊船見仲有齊3個ver賣,不過就唔記得價錢喇!!

    回覆刪除
  6. BLOG主你好!
    小弟近來開始看天元突破
    對主角機十分有興趣
    即山口式050
    但找了數處地方也找不到
    不知BLOG主近來有沒有見過呢?
    如有,又在什麼地方呢,價錢大概又是多少呢?
    另外,這也是小弟第一次購買山口式,是不是要CHECK真一點?
    不好意思,問題比較多,希望BLOG主見諒,THX!
    [版主回覆12/15/2009 23:33:00]Hi!!你好!天元突破真係好好睇,好熱血!!
    山口式050紅蓮裸眼應該唔難找,拍賣場都幾多,再唔係試吓去In Point找找,印象中好似有得賣!!check既話都係睇吓面相靚唔靚仔!!
    祝早日入到心頭好!!

    回覆刪除
  7. 唔該晒BLOG主 過幾日出油麻地睇睇先 THX
    [版主回覆12/16/2009 22:27:00]唔洗客氣!!玩物呢家野多人玩多人交流先開心!!入到手時記得影返相黎分享吓喎!!

    回覆刪除