2009年12月28日星期一

Robot魂 <Side Mashin> - 龍神丸


要數九十年代出名既機械人動畫,魔神英雄傳絶對係表表者之一.想當年一到播此動畫既時段,我地就會捕實係部電視機前,又會將零用錢慳埋慳埋去買模型玩!!諗返起至少都有十幾盒,都不知進貢左幾多!!當然現在已失去這批玩物了,所以Robot魂今次推出的龍神丸真的是十分期待呢!!


Box Art & Packing





全高約10cm,塗裝及QC都不俗,但水口位比較多. 不少人認為這台龍神丸比以前既模型比例來得修長,但我自己又覺得問題不大.




額頭駕駛席及胸前勾玉用上透明件,令其外形更為華麗.



配件方面有三對替換手,寶玉,及換件以呈現飛雲未坐上龍神丸前的形態.




附件中還有魔神英雄傳的主角 - 飛雲(戰部渡)




活動能力方面,全身多處用上二重關節,肩部的三重關節令抜劍動作很自然,膝頭連接大腿更加連動關節!!




武器方面有 - 投擲寳玉




必殺 - 登龍劍






一邊把玩這盒龍神丸,一邊回想返當年的童年回憶!!真希望Robot魂能將此系列化,出齊戰神丸,幻神丸,空王丸,,龍王丸等!!



11 則留言:

  1. 除了龍神丸的臉好像長了一點之外,
    整體上我也覺得很不錯~
    [版主回覆12/29/2009 10:15:00]我都覺得整體表現真係唔差,咪當買返個童年回憶囉

    回覆刪除
  2. 人人都話佢差.只是面樣長了一點.整體質素真係唔差
    我真係忘記了有 投擲寳玉這招
    講得好好想 出齊戰神丸 , 幻神丸 , 空王丸 , 邪 虎 丸 ,超級 龍神號
    [版主回覆12/29/2009 10:45:00]TD入面十個有八個都彈,但睇返市面反應係開始有D炒味,證明隻龍神丸係受歡迎既!! 已知下一隻係出 戰神丸,希望快D出 邪 虎 丸,好鍾意虎王呢個角色!!

    回覆刪除
  3. 我要網上訂....
    [版主回覆12/29/2009 10:58:00]香港呢邊開始買少見少......

    回覆刪除
  4. 睇完Angus兄你篇 Blog,小弟我也要回憶...好好回憶一番我們的龍神號!
    [版主回覆12/29/2009 14:44:00]而家要買返舊時既模型,除左Box set外別無他選,反正都係差不多價錢,梗係買新野感覺着數D!!

    回覆刪除
  5. 大家都好似為Bandai打工咁
    [版主回覆12/29/2009 15:19:00]呢份工真係有排做.....

    回覆刪除
  6. 正, 我都有睇! 不過鍾意魔動王多好多, 呢隻我 pass 喇!
    [版主回覆12/29/2009 19:26:00]兩套我都咁鍾意

    回覆刪除
  7. 我的初戀女友當年常說龍神號好看,我一直未看過,看來確是好作品呢~
    [版主回覆12/30/2009 10:18:00]當然套野真係男仔女仔都一樣覺得好好睇架!!

    回覆刪除
  8. 你記得晒咁多輯d 機體架..........
    [版主回覆12/30/2009 15:01:00]我只記得頭兩輯部份出名機體,到後期既超 魔神英雄傳就無睇了....

    回覆刪除
  9. 這龍神號真係好靚, 不過始終對 2 頭身的機設興趣不大, 多謝分享
    [版主回覆12/30/2009 15:04:00]所以當時同期播映既魔動王的機設亦多人喜歡

    回覆刪除
  10. 剛出外睇價...個別地方已沽清賣晒!!
    [版主回覆12/30/2009 15:31:00]所以我話開始有D炒味!!初初一兩日個價大約$220,而家好多地方如灣仔太原街及188已去到260-280不等...

    回覆刪除
  11. 我細個都好鐘意睇~不過無買佢嚟玩
    [版主回覆01/03/2010 10:05:00]呢隻幾好玩架

    回覆刪除