2011年8月19日星期五

Super Robot 超合金 - 勇者王GaoGaiGar



曾經有一大段時間,勇者王的玩物幾乎成為CM’S的代言人,一提CM’S個名,就聯想到勇者王,間中都會記得TAKARA DX系列及MAX合金的始源勇者王(作為勇者王fans,MAX合金真係値得擁有!!)直到今年八月,勇者王終於由玩具界龍頭大哥-笨大,以Super Robot超合金系列重新推出!!無論對玩具迷及勇者王fans來説,都是一件値得期待的事!!而作為首發,當然是主角機體:勇者王GaoGaiGar登場!!





Box Art & Packing













全高約15cm.只得大脾及脚板屬合金製,比之前的古鐵和白騎士輕身,有點失望.身型比例造得不錯.塗裝方面,獅頭,新幹線及手脚的紅色部份用上金屬色,其餘黒色部份上了光油,白色則是珍珠白,鑽頭用電鍍金,遠看真分不出何處是膠件或金屬件,相當出色!!









細少的面相亦十分細緻,同時更附上合體時GaiGar的面相,如果G-Stone能用上透明部件就更完美了.









活動能力方面,以往SR超合金在主要關節位(肩及股間)均屬合金製,但今次竟然偸工減料全用膠製,問題便即時浮現上來.先説雙手,肩,上腕及手肘用上三重關節,加上背翼可調較角度,所以其可動範圍十分廣,而且十分實淨,但肩位只用上球形關節連接,當略為大動作少少,整條手便會自行鬆脱!!此為死症之一.輪到雙脚,大腿,膝位可屈到90度,小腿外側甲可擺動來加強脚掌的接地性,可動範圍只屬一般,再加上球形的股間關節不能負擔起合金脚的重量,以致擺pose時雙脚經常左搖右擺!!此為死症之二.兩大死症整體給人一種鬆散的感覺,差少少以為自己玩緊幾年前盒壯絶合金,以今時今日笨大的技術,竟然造得好此差勁,實在令人氣結!!





















慶幸是配件算得上豐富,包括替換手有八種,擺出Hell and Heaven時用的獅冠,武器Dividing Driver,兩款Effect PartsZonder原種核心,另外初回特典付上Overload Effect Parts,令其可玩性不致於因關節差而大減.









Final Fusion!!










Gao





Gai





Gar!!!!!!!




武器有 : Protect Shield!!









Broken Magnum!!










膝部的鑽頭攻擊





Dividing Driver!!

















Hell and Heaven!!





























原先還期待笨大今次會好好睇睇交份靚靚功課,誰知卻令我好生失望!!無可口非在外形及著色上是造得不俗,但在關節上偸工減料則罪無可恕!!同是笨大的SHF系列已取消金屬脚,難道今次輪到SR超合金??只希望今次是個別例子,若然情況持續,就只好放棄此系列産品了...(下篇將介紹勝利之鍵Set 1)










































9 則留言:

  1. 聽說 GGG 的關節扭得多會很容易鬆...
    [版主回覆08/22/2011 15:03:00]股間位好似可以用鏍絲上返實,但隻手就真係無得救....

    回覆刪除
  2. 唔知點解,我唔知勇者王係咩,咩年代卡通,但係又好似好hit咁!!
    [版主回覆08/22/2011 15:12:00]試吓DL黎睇啦!!而家睇返都仲係咁熱血!!

    回覆刪除
  3. ......幾多缺點...
    [版主回覆08/22/2011 15:14:00]加上而家炒貴左就更加唔値!!

    回覆刪除
  4. how much?
    [版主回覆08/22/2011 20:01:00]而家行版一 set 炒到接近七魚!!我呢盒日版更加係接近八魚,痴線

    回覆刪除
  5. 無買埋鎚仔? 睇完你介紹都係用筆錢去買耳筒同訂AGITO......
    [版主回覆08/22/2011 23:44:00]有買鎚啊!!不過未有時間影相.....

    回覆刪除
  6. 呢套居然令大家失望﹖有d意外呀...
    [版主回覆08/25/2011 22:17:00]可能我高要求掛

    回覆刪除
  7. 不過相片好靚好吸引,同動畫一樣咁有節奏... ^.^
    [版主回覆08/26/2011 08:38:07]下篇Holcomb hammer 都會跟動畫咁影,多謝支持!

    回覆刪除
  8. 這隻我都覺得出得好好.但炒到癲只好放棄.(其實現在新玩具一出就炒)
    [版主回覆08/29/2011 07:41:51]或者亞洲版到貨時可能會平返到五字頭!

    回覆刪除
  9. 買埋遲下啲限定parts都幾金..
    [版主回覆08/30/2011 20:54:27]最多買埋Set 2變Star GGG,Set3一定唔買!!

    回覆刪除