2011年8月15日星期一

Tamashii Festival 2011@HK - SR超合金篇




今次SR超合金自己都中幾多野,當然重點宣傳集中係勇者王身上!!先講隻GaoGaiGar,其實我星期四已入手,亦都開埋影埋相,可能我高要求,感覺得兩個字:失望!!(遲少少會送上report)三set勝利之鍵亦有展出!!Set 1Goldion HammerSet 2可轉變成Star GGGStealthGao II自然是不可缺,至於Set 3個鉗,就睇你係咪勇者王死忠啦!!
















方舟J大膠一舊,相信真係出都唔會咁大!!而超龍神同保羅霍特size就細隻左少少!










下月推出既地球防衛企業,食正機戰條水,都想入黎玩吓!!










創聖同冥王計劃志雷馬亦係必入之選!!













輪到機戰OG,夜裝古鐵到時等現貨價合理即入,身後既大贊卡size竟然同超合金魂差不多.







至於戰隊當然係skip啦!!另外亦有其他已發售既産品.































1 則留言:

  1. ggg在會場上手玩左陣,都ok呀
    想快d睇你report,唔知你出發前會分享嗎
    [版主回覆08/15/2011 23:45:00]你有無試過玩到兩隻手自行鬆脱,呢個係死症之一
    report我未起哂文,希望呢兩日搞掂啦!!(仲未執行李 )

    回覆刪除