2011年8月26日星期五

我都upgrade埋啦!!





唔覺唔覺寫左超過800篇blog,慶幸地有班Blog友支持外,亦成為Yahoo Blog「潮流文化」類別中既精選Blog之一.(唔知仲可以精選幾耐呢??我呢個冇乜野睇既blog!)趁住即將要寫新加坡之旅篇blog,順手upgrade埋個blog啦!!Upgrade完個感覺都唔係太適應,有冇人知點set banner??而家我個banner透哂個標題同簡介D字,好核突!!仲有就係我之前 d blog張張圖都有隔位,而家就全部連住哂...唔通要我篇篇執,救命!!仲有就係好似呢篇blog咁,插左張圖後竟然唔可以按enter繼續落,要去HTML先得,好麻煩!!希望Yahoo Blog可以執執佢啦!!始終用左咁多年,我都仍然會繼續用Yahoo Blog記低我既家庭事同玩具report,亦希望各blog友繼續支持我呢個「潮爸」啦!!

5 則留言:

  1. upgrade咗後好大鑊,百害而無一利
    [版主回覆08/26/2011 17:06:07]最大好處係可以係IPhone IPad隨時隨地咁寫blog,其餘功能就真係麻煩!!!

    回覆刪除
  2. 總之就唔喜歡新BLOG.搞到無人睇個BLOG.
    [版主回覆08/29/2011 07:37:53]希望yahoo blog 會改善啦!而家寫blog真係幾麻煩!

    回覆刪除
  3. 利害成為精選BLOG^^
    [版主回覆08/29/2011 07:39:12]都係多得你地多多支持!

    回覆刪除
  4. banner 冇野呀 同以前一樣
    唔通你搞好左
    [版主回覆08/29/2011 14:33:15]係呀!!係我自己唔識,原來有個位俾我揀隱唔隱藏,Thank AJ兄!!
    條飛髮鋪足足一個星期,今朝至冇左!!

    回覆刪除
  5. 更新完洗唔洗再UP過相同文?
    [版主回覆08/31/2011 07:31:00]唔洗。佢會幫你過哂黎,但字會細咗,圖原本有隔位,而家連住哂!

    回覆刪除