2011年8月15日星期一

Tamashii Festival 2011@HK - 聖衣神話篇




其實自從公佈聖衣神話EX開始,就一直對此新系列乜好感,始終玩左成七八年神話,而家先叫你再儲過,真係缺乏呢種動力,今次係會場見過黄金十二宮實物後,身型偏瘦,面相亦不見得比胸像好,就更確定自己係零感染了.


































至於另一重頭戲 - 聖衣神話皇級12吋射手座,Size比想像中大,面相亦算造得幾靚,但顔色比較黄,而且好似好多膠件!!呢隻我反而訂左,真大件事!!希望到出貨時顔色會金返少少啦!!










首次發佈既新場面,主要都係showoff 撒娜同卡西歐士,卡西歐士無需多講大膠一件,至於撒娜就真係好大驚喜,聖衣件雖然少,但耀眼十足,必入!!
















1 則留言:

  1. EX我都係忍唔住要買,仲諗緊放邊. 隻人馬星矢,連埋對翼,個櫃都未必入得哂
    [版主回覆08/15/2011 23:53:00]訂左就無有怕!!隻EX雙子據聞貨源都幾緊張
    皇級我都係影完相就放返入盒,咁大隻怕好快氧化....

    回覆刪除